Gå til innhold

Flere enn meg på overtid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er min første dag da, så sakl vel ikke klage!! men er det flere enn meg her???

hva gjør dere på om dagene da? jeger i min egen lille boble, orker ikke gjøre noe..:(((

huff.. gleder meg til denne tiden er over....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har termin i dag, men det ser ikke ut til at det skal skje noe, så jeg kommer nok til å holde deg med selskap noen dager fremover..

Det eneste jeg gidder å bruke energien min på om dager er å få i gang fødselen... ikke at det funker men.

Skrevet

huff samme her.. men ingenting virker.. har prøvd der meste tror jeg... hvordan er formen din da?

 

Skrevet

formen er bra. har masse kynnere, menssmerter og murring i ryggen, men eller så skjer det ingen ting. Lillegutt har vært skikkelig aktiv i dag men jeg vet ikke om det har så mye å si.

 

Enn du da?

Skrevet

dette er min 8 dag oer terminen og jeg er sååå klar for å føde nå... jeg har så lyst til å møte min lille baby.. har hatt mansmurringer i 2 mnd og har hatt masse sterke kynnere, me ingenting skjer... legger meg til å sove om kvelden i håp om at jeg skal våkne av en rie, men våkner av vekkerklokka istedet jeg.. huff...

Skrevet

Er 2 dager på overtid.Føler eg har begynt på 9 nye mnd`er.Dagene går såååååå seint.har ventet så lenge på dette lille nurket.Gler meg sånn til det er overstått....

Skrevet

2 dager over og det føles som 2 år. Ingen tegn på at noe er på gang heller. Føler meg svært klar til å møte babyen nå, men må vel bare vente til den er klar.

Skrevet

huff.. vi får bare holde ut,.. har klart å live opp litt kynnere nå i ettermiddag, så nå ksla jeg løpe i trapper og vaske huset og alt annet som gjør at de muligens tar seg opp!!! håper det skjer noe snart..VIL HA BABYEN UTE FØR JUNI MND!!!!

 

Skrevet

10 dager over termin, her. Og tredjegangsfødende. Trodde det skulle være lettere å "gå i fødsel" siden dette er nr tre på 4 år, men det ser jammen ikke slik ut. Ikke en eneste plagsom kynner annet enn de vanlige kynnerne som oppstår ved belastning - så her regner jeg nesten med å måtte settes igang. Huff. Det har jeg ikke lyst til, så håper det skjer noe av seg selv snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...