Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 I dag har jeg og David 1 års bryllupsdag (papirbryllup) Så vi skal ut å spise i ettermiddag og Camilla skal til Farmor. Blir spennende å se om hun er rolig og snill eller ikke. Hun har fremdeles en god del vondt i magen sin, virker som om det ble værre når jeg ga henne fenikkelte, så det har jeg sluttet med. Drikker det heller selv. Men sukkervann er absolutt redningen, har gitt beskjed til farmor at hun må bare gi det om hun ser ut til å ha vondt, så da går det sikkert bra :-) Er første gangen jeg og David skal ut noen timer uten Camilla. Blir litt rart tror jeg, men veldig koselig
Millapril Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer så mye med bryllupsdag! Kos dere ute og det går sikkert fint med Camilla hjemme. Deilig å få litt "kjærstetid" sammen også.
Bellen^2 Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer så mye! Deilig å få litt kjærestetid sammen bare dere to:) Kos dere masse!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer med dagen dere to! Godt dere får litt tid til bare hverandre, keep the love alive :-) Håper dere har det fint og at Camilla er snill med farmor.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 ååå det var deilig med litt kjærestetid sammen bare jeg og David. Camilla hadde skreket litt hos farmor, men roet seg etter ca 10 minutter. Drakk en del mme fra flaske, og sov litt :-) Lå og koste seg i sofaen når vi kom for å hente henne, så farmor og farfar har ikke fått skrekken hehe Neste gang blir det ekstra spennende, da skal hun trolig overnatte...hjelpes...gruer meg allerede jeg hehe Men det er ca 1 mnd til da, så mye kan skje innen den tid
Endelig ny spire i magen Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så masse med dagen igår.... Vi hadde også 1 års bryllupsdag i går. Den ble feiret med dåp til Benedicte. Det var veldig koselig. Bra alt gikk fint hos farmor og farfar.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Åh gratulerer så mye med bryllupsdagen til dere også :-) Og ikke minst dåpen. Gikk det fint? Om du vil dele bilder så vet du hvor du finner oss :-)
Millapril Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer til deg også, "Spira". Tenkte også på dåpen deres. Håper det gikk bra og at Benedicte var snill med dere? Vi skal døpe 01.07 om alt går etter planen...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så masse med dagen i går dere også :-) Og gratulerer med dåpen, gikk alt bra?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer med bryllupsdagen begge 2, og vel overstått dåp! Har såvidt begynt å tenke på dåp vi også nå.. Men her skjønner jeg det blir kamp mot tradisjonene..
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Hei, Gratulerer begge to. Det er koselig med bryllupsdag. Vi feirer vår 4 den 2.august. Årene bare flyr spør du meg... Koselig med litt tid alene. Bare å nyte det. Vi hadde også mormor og morfar som barnevakt på fredag. Deilig å kunne spise i ro og fred og kose seg.
smurfen :o) Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer så mye med bryllupsdag! Det er godt å få litt tid som kjærester også.
Solstråle72 Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer begge to med bryllupsdag! Det er godt å ha besteforeldre i nærheten som kan passe på gullungene når en har bruk for litt tid alene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå