Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange av dere som lager det? eventuelle musikktips?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei...ipoden har musikken min på

Skrevet

oki greit nok med ipod (heldige deg som har det!), men hvilke sanger har du på den da?

Skrevet

har mye forskjellig..går ganske mye inn på den ..fra party..til rolig.jeg liker litt liste pop, og litt rolige sanger er jo greit å ro seg ned på....det kan jo hende man trenger det.

Skrevet

ok..ville gjerne hatt noen spesifikke tips da. Kjeder meg sånn..så holder på med å laste ned til fødecd og bryllupscd......

noen andre da?

Skrevet

Jeg har 2 mp3 spillere, men har ikke tenkt å ta de med inn på selve fødselen. Kan ikk se for meg at det er godt å ha øreplugger eller øretelefoner på mens man ligger og har vondt.

Jeg skal brenne ut Era, Travis, Counting crows og Evanescene på cd.

Skrevet

har selv lastet ned "Llewellyn - Music For Reiki Healing"

.deilig avslappningsmusikk og så kan jeg" anbefale "Rolf Graf -Floating"

eller så kan du jo ta litt listepop, pink floyd, Muse, Laleh etc?

Skrevet

Tenkte jeg skulle be min kjære lage en fødecd som vi kan ha med. Kanskje jeg skal be han kjøpe cd'n til eksen min. hehe....:-)

Skrevet

eksen din? hehe javel....

don`t stop me now av Queen er jo et festlig forslag. hehe

andre ?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Fødecd????

haha

tenkte hverken på fødemusikk eller bade i varmt kar i det hele....

Skrevet

hehe..Jeg har laget en mappe på Ipoden med fødemusikk..der er det Enya, Jewel, Celine Dion, Rocke ballader og masse annet rolig og avslappende :o)

Skrevet

Jeg har litt reggae, og masse meditativ musikk (med naturlyder-elver o.l.), søkte bare på meditation (eller meditative) på isohunt :-)

Også har jeg med en avspennings-cd som jeg skal sette på med en gang jeg kommer på sykehuset for å "lande" der, roe ned kroppen i badekaret (forhåpentligvis...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...