jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 har ikke pakket enda er bare i uke 33... kommer vel til å ta med meg noen kose klær, kjoler, sandaler , natt tøy, sminke, hårføner, babyklær tja og ting som man må ha ....
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har heller ikkje pakka bagen enno (men har laga klar toalettmappa) Eg kjøpte nye toalettsaker så eg ikkje gløymer noko, så no ligg det klar ny tannbørste, shampoo og alt slikt i toalettmappa) Fekk tips om å pakke ein liten "fødebag" oppi barselsbagen, slik at det er lett å finne fram kjeks eller fotoapparat, og ein slepp rote gjennom heile bagen for å finne ein liten ting. Her er lista mi: BARSELSBAG: joggebukse ammebh + innlegg singlet, ammetopp flipflops nettingtruser + nokre vanlege truser sokkar shampoo+såpe tannbørste+tannkrem bodylotion deodorant brystvortekrem bind (sånne store Saba-bind, dei er mjukare enn libresse/always *grøss* plastikk+sårt underliv høyres helvete ut for meg) lader til mobil og fotoapparat notisbok+penn hentesett til chiquitin (body, genser, jakke, hue og ullteppet eg har strikka) FØDEBAG: sportsdrikke kjeks eller bollar oppskoren frukt (?) matpakke+drikke til meksikanaren vannflaske med sportstut mobil kamera mp3 telefonkort (til å ringe utlandet med, må jo ringe til Mexico med dei gode nyhendene med ein gong) I tillegg kjem meksikanaren til å pakke sin eigen lille bag i tilfelle vi er heldige og får familierom
kulemagen Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Har pakket: 1 kosedress 1 joggebukse 3 singleter 2 bomullsgensere 2 par sokker innesko (badesko, kjekt å ha noe i dusjen tror jeg...) 2 amme-BH (2 str) ammeinnlegg papir+ull nettingtruser toal.saker hårstrikk leppepomade Har i tillegg en liten veske med henteklær og en ren mammadongeri/genser, tenkte pappan kunne ha den med sammen med bilsetet når vi skal hjem. Morgenkåpen tar for stor plass, og om natten bruker jeg sykehusskjorte tenker jeg. Har pakket om ørten ganger, men nå får det holde. Er jo ikke snakk om mange dagene, men godt å ha noe rent tøy når man får besøk, blir sikkert litt søl med ammingen, he-he...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Dæven...! Alt dette har eg ikke tenkt på! Godt å få råd om sånt; det må jo være litt fortvilende å ikke ha det nødvendigste når en ligg der, fast i fødeposisjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå