Gå til innhold

Hvor mye kommer når det lekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg stått opp to ganger denne uka, og det har rent litt nedover lårene (tynflytende, vannaktig). Igår snudde jeg meg i senga, og det rant ut litt vannaktig væske (nok til at jeg våknet av det). Har ringt føden, og de mener det bare er tynflytende utflod, og at det kommer mye mer ved lekkasje. Hvor tynt mener de utfloden skal være egentlig? Det renner jo! Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg og fått samme svaret...Jeg også stusset litt over at de sa det var utflod...og jeg tror fortsatt det var en liten lekkasje med fostervann...

Skrevet

høres ut som dette er utflod som samler seg litt opp når du ligger...

om du først har begynt å lekke kan det komme når du står oppreist og har gjort det en stund..

Skrevet

Ja, det var det de sa, men det ser jo ut som vann. Ikke utflod.. Tror jeg får legen til å sjekke på tirsdag, liker det ikke.

Skrevet

jeg dro på føden idag pga at jeg trodde jeg lekket litt fostervann, de på ullevål sa det kunne være det.

Dro inn og de sjekket meg GRUNDIG og konkluderte med at det kun er tyntflytende utflod. Utfloden kan ofte bli tynnet veldig ut hvis man ofte er i samme stilling lenge. Jeg f.eks ligger mye om dagen og det gjør visst at utfloden blir tynn. Jeg har annet utflod også, hvitaktig liksom.

Skrevet

Jeg opplever det ofte når jeg står opp om morgenen, og her er det utflod ihvertfall, ingen tvil.

Skrevet

Jeg var på føden å går fordi jeg trodde jeg lakk fostervann.. Har de siste dagene nå skifta truseinnlegg 7-8 ganger på en dag!! Og det er skikkelig tyntflytende. Ser det nesten ikke på truseinnlegget, bare kjenner at det er vått på en måte..Men det viste seg at det bare var utflod, men syns det var greit å få sjekka det. Ikke lett å vite hva som er hva igrunn...

Skrevet

♡,C`s mamma..osv (du har et laangt nick). Dro du bare til ullevål og krevde at de sjekka? Det var nemlig dit jeg ringte to ganger, skulle egentlig inn andre gangen, men de ringte meg rett før og stilte "diagnosen" over tlf. Blir litt stressa jeg, ihvertfall når en jordmor ber meg komme, og så ringer en annen opp og sier at jeg ikke behøver allikevel. Men du er tydeligvis lengre enn meg (fødeklar), hos meg sa de at hodet er for lite til å blokkere noe enda, og at det ville lekke når jeg gikk oppe.. kansje det er no der. Uansett så skal legen få sjekke rubbel og bit på kontroll på tirsdag;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...