Gå til innhold

Bryllup i utlandet? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter ei lita jente i august og har veldig lyst å kombinere bryllup og ferie, vi har tenkt litt på å gifte oss i Thailand. Vi ønsker å ha med foreldre, søsken og forlovere. Foreldre og søsken er villige til å betale selv, men hvordan gjør man det med hensyn til forlovere, vi vurderte å sponse dem med en viss sum (de er et par) Er dette en måte å gjøre det på? Hvor mye vil evt være normalt å betale for dem? Noen som har noen erfaring med forskjellige plasser å gifte seg, priser, brudekjole hoteller, reise med liten baby(6-7mnd) osv. Har lyst til å gifte oss en plass det er sjømannskirke, men ikke et must.

Lurer på så mange ting, blir kjempegla for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg skal gifte meg i Thailand i januar 2008. Vi skal ikke bruke sjømanns kirken man ha vielsen på en strand. Nesten som en borgerlig vielse. Vi skal ha med den nærmeste familie men jeg skal ikke ha med min forlover (hun har mann + 3 barn). Dette forstår hun og de har heller ikke råd til å bet. Men men ingen sure miner i leiren. Regner med at forloveden min skal ha broren som forlover og han skal være med.

Lurer på om jeg skal få sydd kjole der nede, men er litt usikker. Skal ihvertfall prøve noen kjoler her hjemme sånn at jeg vet hvordan jeg vil at kjolen skal se ut. Klær til mann + våre 3 barn syr vi der nede.

Vi har vært i Thailand 2 ganger før og barna våre er 1 år, 3 år og 5,5 år og det er et topp land og feriere i. Thai folkene er så vennlige.

Ta en titt på www.bjordal.com - hjemmesiden vår og der kan du sende meg en mail så kan vi kanskje ta kontakt privar hvis du vil?

Skrevet

Hvis dere vil gifte dere i en sjømannskirke, kan du ta en titt på www.sjomannskirken.no Der er det oversikt over hvilke steder de har kirke man kan gifte seg i.

Vi skal selv reise til Gran Canaria og gifte oss i sjømannskirken der i september :) Vi reiser alene dog..

Skrevet

Takk for svar og gode tips, var inne på hjemmesiden din og den var veldig fin:) Har vurdert gran canaria vi også siden det er så langt \å reise me baby til Thailand, men ser jo at det behøver jo ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...