Gå til innhold

Kroppsverk? (ikkje som i influensa)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i veke 35 og har ei stund opplevd kroppsverk i armar og bein. Kjennest nesten ut som "voksesmerter" slik eg hadde som barn i perioder når eg vaks mykje. Nokon som kjenner seg igjen, og evt veit kva det kan vere?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

antagelig vann i kroppen.

det kan oppleves litt på samme måte som betennelser i forbindelse med feks leddgikt, og det ligner veldig på voksesmerter!

 

Prøv å ta et varmt bad eller dusj for å få i gang sirkulasjonen, beveg deg litt, og så legg deg med bena høyt etc i gode, mye klær!

Du kan også prøve å strekke ut litt:)

 

 

Skrevet

Takk takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...