Ei stor og ei lita:) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er i veke 35 og har ei stund opplevd kroppsverk i armar og bein. Kjennest nesten ut som "voksesmerter" slik eg hadde som barn i perioder når eg vaks mykje. Nokon som kjenner seg igjen, og evt veit kva det kan vere?
VinterSol+2 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 antagelig vann i kroppen. det kan oppleves litt på samme måte som betennelser i forbindelse med feks leddgikt, og det ligner veldig på voksesmerter! Prøv å ta et varmt bad eller dusj for å få i gang sirkulasjonen, beveg deg litt, og så legg deg med bena høyt etc i gode, mye klær! Du kan også prøve å strekke ut litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå