Gå til innhold

16+0 i dag. er det mulig å

Anbefalte innlegg

Skrevet

få bekkenløsning så tidlig ?

smertene er mest i korsryggen, spesielt når jeg har stått lenge på jobben, eller når jeg går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada! Jeg fikk det i uke 11 jeg... Nå er jeg i uke 22 og går til behandling hos fysio. Mitt tips er å være føre var ellers kan det bli verre. ;)

Skrevet

takk for det!! hvordan er man føre var??=)

Skrevet

ja det er mulig...jeg er 15 uker på vei og jeg fortalte min jordmor om smertene jeg hadde i ryggen/hoftene i uke 13 og da fortallte hun at dette kunne vær bl...

hun sa at sykkling var bra for bekkene, det skulle vistnok gjøre godt..

og at når du skal røyse deg opp etter å ha ligget nede så bør du samle bena når du snur deg og røyser deg opp=)

å ta det med ro er også et tips, sett deg ned og hvil FØR du får vondt og ikke slit deg ut så mye at du VET du kommer til å få vondt...

Skrevet

takk for svar =)

Skrevet

Ja,fikk symptomene i uke 12 med forje, og denne gangen er samme symptomene dukket opp igjen:(, i uke 13........så får vi se hvor det går denne gangen.

Skrevet

Å ja da... I første svangerskap begynte eg så smått å kjenne det i veke 9, og blei 100% sjukemeldt i veke 14. Denne gongen har eg kjent det omtrent frå eg fekk positiv test.

Gå til legen din og få henvisning til fysioterpeut, så du kan lære korleis du bør "oppføre deg" i forhold til bekkenet. Ein veldig grei regel er at dersom du får vondt, skal du slutte med det du held på med. Ikkje gjer noko som du veit kjem til å gjere vondt, og ikkje løft tungt.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å gå til naprapat. Veldig positiv opplevelse for emg hvertfall. har hatt plager siden uke 13, men det går veldig bra med en behandling innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...