Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 har ikkje sett henne på ei stund og ho bruke da å væra her mykkje. hehe. =) eg var litt spent på å høre om kordan det gjekk me tanta og familien hennar. =)
-spent- Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har heller ikke sett henne på en stund..hmmm
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 hehe. jeg er her fortsatt. bare nytt nick. blei litt slitsomt bli overvåket hele tiden. junimor84 jeg har prøvd å sende deg post for å si jeg har bytta nick men jeg får ikke til. :S kanskje du har fult med meldinger eller no. min tante døde på tirsdag. var i begravelse på fredag. fryktelig trist men hun hadde det ikke bra på slutten så det var vel på en måte godt hun fikk slippe. :( Familien er en helt annen historie jeg ikke orker å begynne på. men koselig å bli etterlyst da. hehe.
-spent- Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har plutselig ingen mld inne, ble sletta når du bytta nick sikkert.. så har ikke for mye iallefall, hehe.. Alt bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå