Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Huff.. jeg er nå egentlig ikke av den bekymrede typen,men dette svangerskapet begynner å bli slitsomt. jeg er bekymret for ALT! Det startet med at jeg ble konisert i jan, dermed bekymrer jeg meg for at livmorhals er svak, og at jeg kommer til å miste lille knuppen.... Nå har jeg fått en svak smerte/murring nederst i ryggen- på en måte i hoftene (el ut mot hoftene)... er da redd for at dette er et tegn på at noe er galt... det gjør vondt når jeg sitter og har ligget i samme stilling lenge! Men jeg er ikke bekymret for den lille.... h*n er sprek og rask- en flott liten type! Rart dette! nå ble dette litt langt, men jeg håper noen kan gi meg noen betryggende ord.... jeg trenger det så sårt! (har snakket med jordmor... men da hadde jeg ikke vondt i ryggen...)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Huff.. Ikke noe kjekt å være bekymret.. Smertene du har i rygg og hofter høres ut som bekkenløsning. Jeg har det og har vondt på de samme områdene som du beskriver. Det kommer ofte når jeg har sittet lenge i ro. Nevn det til legen din og spørr om det er det du også har begynt å bli plaget med. Bekkenløsning er vondt og plagsomt til tider, men det er ikke farlig og forsvinner som regel i slutten av svangerskapet eller etter fødsel.
line_n & sara Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 hei du! jeg tror vi alle her inne er bekymret for graviditeten! og siden du har "ordna" litt med livmora, skulle det bare mangle at du ikke er bekymret! jeg har også fått vondt i ryggen og korsryggen de siste dagene! kom helt plutselig! skal ta det opp med fysioterapeut snart, og du kan be legen din skrive en henvisning til deg, og! det er nok ikke noe å bekymre seg for, bare litt vondt!! hvor langt er du på vei? siden du har kommet deg helt inn i hit til 2. trimester, er sjangsen for at noe går galt veldig liten! og trenger du noen betryggende ord, er lege og jordmor alltids forståelsesfulle for oss nervøse gravide! så bare spørr! går nok bra, skal du se! lykke til vidre!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 glemte å skrive at jeg er 15+5... år sakte men sikkert fremover! håper det er bekkenet som tuller med meg... men hvem vet! hater å ikke vite... det gjør meg urolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå