Gårdsspire Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Har vært noe på gang siden torsdegskvelden, men har ikke skjedd noe mer. Dette er det jeg har prøvd: -Vasking, både trapper, tak og bil. -Gå turer og trapper -Sex -Løfte tungt -Spise tung mat ( dere trenger ikke å nevne lakseolje og micro.)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg skal selv snart prøve og sette i gang fødselen, og fikk råd av jordmor å massere brystvortene med olje. Det skal visst stimulere et eller annet til å sette i gang ting. Ellers har jeg hørt fra flere at kanel i litt stor mengde skal hjelpe:) enten på grøt, eller kanelstenger eller kanelboller osv...verdt et forsøk kanskje?
En Prins + Prinsesse Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 kanelbolle har jeg prøvd, det funka ikke.. hehe... kan det funke å massere brystvortene selv om det ikke er digg?? funker det forde lissom? hehe..
KineC Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Akupunktur.... prøv det hvis du har mulighet til det. Jeg fikk akupunktur mot smertene når jeg lå med rier.. å alt av smerter bak ble borte. Helt utrolig. Jeg hadde helt klart prøvd det hvis jeg hadde hatt tilgang på det. Men bor jo i "ingenmannsland" i finnmark så da er jeg like langt.
Gårdsspire Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 vet du ca hvor mye dette koster? har hatt lyst til å prøve det selv siden jeg skal ha det under fødselen.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 lage "kanelgugge" masse kanel i et glass, og rør det til en gugge blandet med vann har nettopp hellt nedpå en saftig salve- ha et diiiigert glass melk til å svelge ned med- er jo sterkt som pepper nermest men må nok spise flere boller enn det er mulig om det skal bli nok kanel vil jeg tro bio-gladin skal hvisst også vere tingen- gladin- er vel noe i samme baner som prostaGLADIN (eller hva det heter) som er i sæden... har kjøpt meg en pakke nå, dessuten følte jeg mega ned-press igår da jeg kjørte på humpete vei- har planer om en ny kjøretur idag.... hatt sex igår også, men desverre tror jeg mesteparten av de edle dråpene rant ut av meg for ett vannvittig maskverk det var å prøve å få til å ligge i en stilling som skulle forhindre atr det rant ut--- tortur! fikk jo ikke puste nesten jo.... sukk........ vet ikke jeg- vil ha masse råd og tips jeg også!!!! masserer brystvortene masse også, så det er sagt... menmen...
Gårdsspire Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Kopier og legg til mer de som vil: Oppsumering: - sex - vasking - gå turer/ trapper - kjøre på humpete veger - Kannel i massevis - koffein - løfte tungt - stimulering av brystene - bio gladin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå