Gå til innhold

Hjelpe meg litt? Trenger alle råd til igangsetting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært noe på gang siden torsdegskvelden, men har ikke skjedd noe mer. Dette er det jeg har prøvd:

-Vasking, både trapper, tak og bil.

-Gå turer og trapper

-Sex

-Løfte tungt

-Spise tung mat

( dere trenger ikke å nevne lakseolje og micro.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selv snart prøve og sette i gang fødselen, og fikk råd av jordmor å massere brystvortene med olje. Det skal visst stimulere et eller annet til å sette i gang ting. Ellers har jeg hørt fra flere at kanel i litt stor mengde skal hjelpe:) enten på grøt, eller kanelstenger eller kanelboller osv...verdt et forsøk kanskje?:)

Skrevet

kanelbolle har jeg prøvd, det funka ikke.. hehe... :P kan det funke å massere brystvortene selv om det ikke er digg?? funker det forde lissom? hehe..

Skrevet

Akupunktur.... prøv det hvis du har mulighet til det.

Jeg fikk akupunktur mot smertene når jeg lå med rier.. å alt av smerter bak ble borte. Helt utrolig.

Jeg hadde helt klart prøvd det hvis jeg hadde hatt tilgang på det. Men bor jo i "ingenmannsland" i finnmark så da er jeg like langt.

Skrevet

vet du ca hvor mye dette koster? har hatt lyst til å prøve det selv siden jeg skal ha det under fødselen.

Skrevet

lage "kanelgugge" masse kanel i et glass, og rør det til en gugge blandet med vann

har nettopp hellt nedpå en saftig salve- ha et diiiigert glass melk til å svelge ned med- er jo sterkt som pepper nermest

men må nok spise flere boller enn det er mulig om det skal bli nok kanel vil jeg tro

bio-gladin skal hvisst også vere tingen- gladin- er vel noe i samme baner som prostaGLADIN (eller hva det heter) som er i sæden...

har kjøpt meg en pakke nå,

dessuten følte jeg mega ned-press igår da jeg kjørte på humpete vei- har planer om en ny kjøretur idag....

hatt sex igår også, men desverre tror jeg mesteparten av de edle dråpene rant ut av meg :( for ett vannvittig maskverk det var å prøve å få til å ligge i en stilling som skulle forhindre atr det rant ut--- tortur! fikk jo ikke puste nesten jo....

sukk........ vet ikke jeg- vil ha masse råd og tips jeg også!!!!

masserer brystvortene masse også, så det er sagt... menmen...

Skrevet

Kopier og legg til mer de som vil:

Oppsumering:

- sex

- vasking

- gå turer/ trapper

- kjøre på humpete veger

- Kannel i massevis

- koffein

- løfte tungt

- stimulering av brystene

- bio gladin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...