Gå til innhold

dere som har født på voss.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit og føde der??

noen som har født på kk i bergen som kan sammenligne??

har hørt at de har fått ny fødestue, er den bedre en den gamle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født der selv (bor midt i mellom Voss og bergen), men nesten alle venninnene mine har født der og de skryter veldig av forholdene der. Er et par stykker av dem som har født både på Voss og på KK og de anbefaler i hvertfall Voss og synes det var mye, mye bedre der! Selv har jeg født på vanlig KK og på Storken i Bergen og tror nok at Storken og Voss best kan sammenlignes. Rolig avdeling, man får eget rom etter fødselen med bad og koslige jordmødre, forskjellen er at du kan få spidural på Voss, men ikke på Storken. På vanlig KK er det mer stress, man må ut på gangen for å gå på do, mer trakk i gangene, større risiko for å møte på stressede og sure jordmødre osv. Den nye avdeligen/fødestuen vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Bor også ganske midt i mellom Voss og Bergen, fødte på Storken forrige gang, denne gangen blir det voss...

Har ikke noen god opplevelse med å føde på Haukeland (Storken), og det er mange med meg som har negative erfaringer derfra. Har flere venninner som har født både på Voss og Haukeland (KK eller Storken) og alle har vært mest fornøyd med Voss. Så derfor blir det Voss på oss denne gangen.

Er nå tre dager over termin, så kan forhpentligvis svare deg ordentlig på spørsmålet om et par uker =)

Skrevet

Hørt så mykje om voss eg og.Berre positivt.Eg skal føde på voss.er 15 min lengre å kjøre men det skal eg greie..Venter nr 1.Når har du termin?

Skrevet

tusen takk for svar.. høres ut som at det blir voss på meg ja..har termin i slutten av juli...dette er fødsel nr 2...var på kk med første mann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...