Gå til innhold

Er vi flere mager nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er to dager over termin,, Det er virkelig veldig lite som skjer her,, har lite kynnere og murringer.. ikke noe maserier.. Føles veldig rart at jeg kjenner så lite...

Men prøver å innstille meg på iallefall en uke til så jeg ikke skal bli så lei av ventinga.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen baby her heller, og føles ikke som om han har tenkt å komme med det første heller:( men tenker at nå er det jo uansett ikke lenge igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til termin, men må nok gjøre meg klar for at det blir en juni-gutt i stedet, for her skjer det lite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4 dager over termin og skikkelig frustrert... er så lei av å ha så mange vondter,men ikke sånne vondter som det blir noe ut av! Forbereder meg på junigutt jeg og....desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her fremdeles jeg også...sukk :o( Trodde det var noe på gang i natt men det stoppet etter et par timer. Så nå går vi og venter igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen baby her heller:(((

er bare to dager på overtid da men.. håper hun kommer i mai!!!!!

blir gaaaaaaaaaaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er her ennå. Lei nå. Bekkenløsningen har blitt veldig ille den siste uka, så jeg håper jeg ikke må vente så mye lenger. Termin på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg melder meg inn her, og er kjempeglad for det! har termin 15 juni, men blir satt igang på torsdag! sorry hvis jeg sniker i køen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen blir vel bare større og større for at jeg tusler over til Juni-klubben, men klorer meg fast så godt jeg kan forstatt. Vonde mensmurringer og masse kynnere, men ingen tegn på at fødselen skal starte. Termin i morgen. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...