Gå til innhold

I morgen er det 3 tri på meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å hå som tiden går!! Men nå er det vel bare å ta tak på den "tunge" tiden, der jeg kan få lov til å føle meg som en elefant og bli dritt lei av og vente.

Men det nærmer seg slutten da og det er jo ganske deilig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer etter om litt under en uke.

...synes den tunge tiden har begynt allerede. Har fått hemorider...flott!!! NOT.

Skrevet

Heldiggris:) Synes flodhest tiden ikke er langt unna jeg nå, føles hvertfall sånn, hehe. Kommer om 3 uker:)

Skrevet

Men Kaur, du skulle vært der allerede...står jo at du har termin 14 august??

Skrevet

Åhhh? hvor da?

Det er mensterminen min min, men ble forandret til 26. aug etter at jeg hadde vært på ultralyd...

Håper at mensterminen er riktig... :-) Men jeg regner med at helsevesenter vet hva de driver med.

Skrevet

Herregud, så mange sriveleifer!

Anyway. terminen skal være rettet opp nå.

Skrevet

Å ja:-D Da er det neste uke ja:-)

Skrevet

Kommer etter om en uke! Har igjen 100 dager i dag. Synes nesten det går litt for fort. Selv om jeg har bekkenløsning og litt av hvert, så liker jeg å være gravid. Siden dette antageligvis er siste gang jeg går gravid, nyter jeg hvert sekund.

Så deilig å slippe å tenkte på figuren. Også er det så godt å kjenne spark osv. Kan se de på utsiden også nå. Artig!

Skrevet

Jeg hopper over sammen med deg jeg da, kaur;) ser vi har termin samme dato=) =)

@annepål@anne... du får ha good tur over på 3trimester imorgen;) så snakkes vi om ikke så altfor lenge;)

Skrevet

huff.. ble litt feil.. rettelse : @nne p@ l@nne ;) tror d var riktig nå hihi;)

Skrevet

cybermom, du kommer etter om to uker du:-P

Skrevet

Ja da sees vi snart, allesammen.

Flodehest eller ikke, det er jo litt deilig akutt slankininga før bikinisesongen er avlyst da:-) For de som pleier å driver med det mener jeg :-0

Skrevet

LUCKY U!!! :)

Kommer etter litt seinere i uka! JUHUU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...