Gå til innhold

Erfaring m amming m silikon ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har ammet med silikon? Hvordan gikk det, og hvordan ble puppene etter ammingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde man ikke kunne amme med silikon jeg.....

Skrevet

Lurer jeg også. Men skal visst ikke være noe problem.. Har hørt at man bare blir fortere sprengt, og må derfor amme oftere.

Skrevet

jeg også.. men har aldri hørt at man ikke kan amme ihvertfall...

ingen som har erfaring?

Skrevet

Det kommer an på hvor flink legen har vært til og ta hensyn til melkegangene dine når han la inn protesene..skal gå greit for mange, og ikke greit for andre..individuelt..venninnen min kunne ikke amme, men hun opererte jo puppene 2 ganger på 2 år i en alder av 20..så kansje ikke så rart..

Skrevet

Ingen erfaring enda, men venter i spenning.. Jeg har operert de under muskelen, så jeg tror ikke at det skal bli noe problem. Det kommer jo "melk" allerede så boobsa fungerer vel som de skal;-)

Skrevet

Har silikon og ammet gutten min i 13 mnd jeg!

IKKE noe problem :) Blir fortere trangt selvsagtog man kan få mer spreng men det er ingenting i veien for å amme :)

Skrevet

Brystene forandret seg bittelitt men ikke mye.

Skrevet

♡C's mamma♂♡fødeklar☆ :

Ga du beskjed på forhånd at du hadde silikon innlegg ? Kom amminga like fort i gang?

Skrevet

Jeg ga beskjed på barsel ja, ofte kan det ta litt lengre tid å komme igang så jeg fikk time på ammepoliklinikk et par dager etter fødselen.

Denne gangen står det faktisk på helsekortet mitt slik at de ser det når jeg kommer på føden/barsel...

Skrevet

♡C's mamma♂♡fødeklar☆

hei, jeg lurte på hvor store innlegg du har jeg ? hvis du vil svare på det.. Og vet du om str på innlegg har noe å si for ammingen?

Skrevet

Fikk melk ut de 2 første dagene, etter det stoppet alt opp og det var kjempeubehagelig. Men etter som jeg leser her at en blir fortere "full" med silikoninnlegg så var det sikkert min feil,,, at jeg ikke pumpet meg ofte nok.

Håper det går bra denne gangen.

Jeg har 200 i hver.

Skrevet

det skal ikke være noe i veien for å amme med silikon. ihvertfall ikke om man har lagt det under muskelen. det har jeg gjort. blir spennende å se hvordan det går, men både kirurgen min og legen min sier at dette ikke vil bli noe problem. når jeg tok silikon sa jeg jo at jeg ønsket å amme en gang i fremtiden.. så det tok de jo hensyn til. og når det gjelder hvordan puppene blir etter amming så sa min kirurg at silikonen vil hjelpe til å støtte opp etter amming. hvis du har lagt under muskelen ihvertfall, for da sitter de jo fast og vil hjelpe til å holde puppene litt oppe.

Skrevet

jeg har også silikon, 200ml i hver, og spent på amminga. Også på undersiden av musklene. Håper det går bra, for vil gjerne amme. Har kommet råmelk, så det virker ihvertfall som noe er i orden. Er uke 30.

Har også hørt man må amme ofte, evt pumpe. Men om man ammer hver 3.time, kan man vel da ikke behøve å pumpe i tillegg vel?

Dessuten innbiler jeg meg, at jo mindre du har satt inn, jo bedre er sjansene? :)

Skrevet

Blææh, ikke si sånn da... Jeg har 320..(uten at jeg ser ut som en bimbo for det). Men kirurgen forsikret meg om at hvis jeg la de under muskelen skulle det ikke være noe problem (for fremtidige barn var jo i tankene, og man vil jo gjerne amme).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...