Gå til innhold

Kjære Reveenka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kondolerer så mye......

Trist når det skjer, men som du også har sagt - Godt de får slippe mer vondt....

En ny epoke starter nå.....minnene er det som er igjen - og de er gode å ha, selv om det tar tid å komme seg gjennom sorgen:-)

Take care...

Varme klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en varm klem herfra også.

Kjenner igjen følelsen av lettelse for at de får slippe blandet med savnet. Heldigvis fikk hun leve et langt liv og dere fikk være der sammen med henne på slutten.

Håper dere slipper noen arvekrangler, det er så lite verdig. Håper tanten din skjønner av seg selv at hun har tenkt feil om dette og at det ordner seg.

Skrevet

Jeg signerer denne.

Kondolerer. Men når de når en viss alder ,er det på en måte "godkjent" at de reiser av gårde.

Verre er det når de i utgangspunktet skal ha mange fine år blandt oss.

Nei, sender varme tanker og en klem, jeg.

Er litt i ulaget når det kommer til døden om dagen.

Skrevet

Kjære deg.. føler med deg i sorgen. Men heldigvis er den lettere å bære når man vet at hun var gammel og mett av dage. Vi snakkes! Klem:)

Skrevet

kjære reveenka.kondolerer så mye.

er trist når kjære går bort.hun fikk jo et langt å rikt liv.det gjør sorgen litt lettere å bære.men savnet vil uansett være sterk.

klem fra meg.

Skrevet

Kondolerer Reveenka!

Det er bestandig vemodig når noen dør, men som du selv skrev så var hun klar for å slippe tak i livet sitt nå.

Håper det er rom for å kjenne på både sorg og savn i en ellers så hektisk hverdag. Og at du også får føle på takknemligheten for at du fikk ha nettopp mormoren din i livet ditt.

Klem klem

Skrevet

Takk skal dere ha jenter, for gode og trøstende og forståelsesfull ord! Det hjelper godt.

Nå holder vi på å rydde ut av leiligheten, mens vi prater om felles minner og hvordan hun har vært - det er ganske godt. Det er lettere å takle at et gammelt menneske dør, og da synes jeg også det er lettere om snakke om henne med en gang. Da moren min døde tok det lang tid før jeg orket å snakke om sånt - da trengte jeg å skjerme meg litt først.

Takk igjen!

Skrevet

Tenker på deg, Reveenka!!

Det er trist uansett, men jeg skjønner hva du mener. Fint at dere kan vøre sammen og dele gode minner :)

Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...