Lisa81 blittmamma! Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Våknet inatt av at jeg hostet så, og var skikkelig varm..Føler meg slapp og groggy..Tror dere at babyen min også er litt syk da? Kanskje dumt spm,men har ikke vært syk gjennom hele svskapet..
jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 kanskje du bare er litt forkjøla...har jo vært litt lure vær ute i det siste.sol men kaldt. babyen din tåler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå