beibiboom Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Slik jeg har forstått det, er det den som lukker igjen livmorhalsen slik at den lille i magen er godt beskyttet. Dette skjer med en gang du blir gravid.
atwist Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 vis slimproppen går gradvis er det omtrent sånn slim som eggløsnings- slim som kommer ut?
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Slimproppen skal beskytte mot infeksjoner. Så vet man at slimproppen er gått bør en helst unngå å bade i offentlig basseng ol. Den dannes i løpet av 1.trimester, tror den er ferdig dannet rundt uke 10-12. Det er minst like vanlig at man aldri ser noe til slimproppen som at man gjør det og den gå mange, mange uker før man faktisk føder. Som oftest vil den ligne tjukt snørr og enten være, blank, hvit eller grønn og ofte ha litt blod i seg slik at den blir rosaaktig, jeg synes ikke den ligner vanlig utflod i det hele tatt.
Lillegutt ble junibarn Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 den gikk i går på meg.håper ikke det går mange uker,for jeg har 3 dager til termin. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå