Magiska Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Hjelp,det nærmer seg for fort..... Er jo egentlig klar også ,men er så nervøs/spent.... Termin er 11.06 Slimproppen så ut som gjennomsiktig geleklumper, deretter hvit utflod.
jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 stor da???? var det etter forventningene? hva skjer når den har gått..
Magiska Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Den så ikke ut som en fast propp til meg, men den løste deg på en måte opp, sånn at det så ut som knust gele. Men det var ganske mye, så det var nok den.... Det trenger ikke bety noe annet enn at det nærmer seg. Det kan gå flere dager/uker til fødselen. Er førstegangsfødende, så sånne små ting blir plutselig sååååå store.....
jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 nei jeg aner ikke, mitt første barn også ...jeg er helt grøn på ting. jeg ser for meg en blank vinkork som ser ut som geatin smeltet...hehe som sier plopp når den er ute, men forstår jo at det er litt fantasi da...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Min gikk for 2 uker siden, den så ut som en gjennomsiktig geleklump den å .... Er førstegangs her å så man blir litt fasinert når det skjer så mye med kroppen. Har termin en dag etter deg jeg da mook, 12 juni
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Heisann! Fikk beskjed om at min også hadde gått (etter GU på Ullevål). Trodde selv at jeg lakk litt fostervann, men legen kunne fortelle at proppen var vekk og at jeg hadde 3 cm åpning... Venter spent, men tror fortsatt det kan gå tid før det skjer noe. Føles slik hvertfall!
Magiska Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Hei Muffin! Oj håper ikke det betyr at jeg ligger 2 uker etter deg da!!!! Spennende dette ja!!!
kisso Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Når jeg ventet min første og slimproppen gikk hadde jeg ikke peiling på va det var... Trodde det var vannet jeg, ringte sykehuset og alt ting og ble sjekket og fortalt at det var slimproppen. VAr ganske mye ja... I såfall startet min fødsel dagen etter husket jeg.. Men det varierer nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå