Gå til innhold

FAME Fotografering av gravide :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dit til fredag og lurer på om det er flere som har vært der eller tenkt seg dit?

Hvordan har dere fotografert dere i tilfelle og hvordan ble resultatet...

Litt morro om jeg blir trukket ut til å være med i gravid bladet tenker jeg da... He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke gravid fotograferingen kun tirsdager mellom 13-14?

var der om tirsdagen..litt fort å gæli.. men venter fortsatt på resultatet;-))

Skrevet

Jeg har kjempelyst å ta slik fotografering, men i bladet står det at det kun er tirsdager 13-14. Er det ikke slik altså?

Ellers håper jeg at jeg slipper å komme i gravidbladet i tilfelle.. ;-)

Skrevet

blir koselig da...

jeg vil ikke fotograferes..synes ikke jeg er fin i det hele tatt.orker ikke et flodhestbilde...høres litt selvsentret ut men slik er det bare.

du blir sikkert fin da!!!

Skrevet

Jeg ringte inn til de for å høre om det var stor pågang på disse tirsdagene og da sa hun at hun anbetalfte meg å bestille time, så da gjorde jeg det. Jeg sa det var gjennom gravid bladet så hvis de brått skal ha betalt så driter de seg ut... hehe

Hvis det er flere av dere ønsker fotografering men det som det ikke passer for på tirsdager så hadde jeg ringt inn og bestilt time.

Lykke til!

Jeg syns det er litt morro å få eviget det minne om at man har vært så vakker gravid.... Jeg syns det bare er vakkert nemlig. Men alle har lov og rett til å sine meninger :)

Skrevet

dytter

Skrevet

Inne paa fame.no har det et "gravidgalleri" med en del bilder de har tatt saa langt. Du kan jo ta en kikk paa de og faa noen ideer! Mange fine bilder. Jeg har tenkt meg dit paa tirsdag, er spent!

Skrevet

jeg var der for noen uker siden... artig!!! jeg tok bilder uten klær, og det gikk over all forventning. bildene ble kjempefine...

men jeg ambefaler å ta dem ut på printer hjemme ellers må du betale over 500 kr. stk. men kjøper du fotopapir blir det helt tipp topp!! lykke til

Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg tenkte meg dit neste tirsdag....men noen som har vært å tatt sånne bilder i Bergen? Måtte dere bestille time? Er 33 uker da.

Skrevet

Øøøøy! Driver du og lager hermeinnlegg, eller??

Skrevet

Du har fått flere svar enn meg og,så...hrmf..

Skrevet

Dette Poos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...