Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Noen som har prøvd dette og evt pris?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Har ikke vært på Oslo City legesenter, men har vært på Balder-klinikken (som ligger meget sentralt i Oslo). Der koster 3D 1100kr, du får med dvd og bilder. Og hun som gjør det er gyenkolog og veldig flink. Anbefales. Vet at Majorstuaklinikken tar 1500 for det samme.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Vet du om det er for sent i uke 30? Om han er for stor til at det blir bra bilder?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Det går som regel bra så lenge hodet ikke har festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå