Gå til innhold

Hvordan klare å gjøre det slutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som liker godt å ta seg en fest...og ikke alltid kommer hjem en gang.Når han drikker blir han helt "gal". Så jeg orker faktisk ikke gå ut sammen med han lenger...Hele greia går ut over familielivet vårt,og ikke minst sønnen vår.Pluss han reiser litt i forbindelse med jobb og kommer ofte hjem full...Men jeg tilgir hver en eneste gang...klarer ikke å bryte! trurer med å flytte osv...men det skjer aldri. Men NÅ er det nok en gang for alle....Er så redd for at han bare gir enda mer faen...Akkurat nå er jeg verken lei meg eller sint,mest oppgitt over hele situasjonen! andre som har vært i lignende situasjoner som kan komme med noen støttende ord?? orker ikke mer snart.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kan ikke si annet enn at jeg "vet" hvordan du har d. men hos oss er det en veldig aggressiv mann genrelt. prøver å komme meg/oss vekk, men det er vanskelig... lurer selv på når jeg skal bryte sammen og ikke klare mer...

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjære begge dere to over her

Dere må komme dere vekk! Dere kan ikke vente til dere er enda mer nedbrutte og utslitte. Dere vet jo tydeligvis hva som er riktig, og husk: Selv om dere sikkert føler litt ansvar, er glad i osv. mennene deres, så har dere tross alt først og fremst ansvar for dere selv og barna. Dere gjør barna deres en voldsom bjørnetjeneste ved å bli i disse forholdene.

Vær sterke, og alt godt til dere!

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette lyder kjent.

Men er du redd for han når han er edru? Hvis du ikke er det, så har du ikke annet valg enn å hoppe i det. Jeg gikk også og grublet i en evighet. Han var gal i fylla, og jeg var helt tom og ferdig med han tilslutt.

Så jeg bare tok meg sammen, satt i sofaen en kveld vi så på TV og plumpet ut med at jeg orker ikke mer, det er slutt. Når den setningen er sagt, så er det verste sagt og vi fikk i alle fall prata masse.

Har vært pes og tidvis bråk etterpå, men jeg gjorde riktig valg.

• 1 måned senere...
Skrevet

har ikke en fylla mann.. men sliter selv... redd for at jeg gjør feil selv om det hadde vært dte beste for ungene.... er redd han skal ta ifra meg unga.....

han jobber jeg går hjemme..

han har max løfta fingra 10 ganger... i huset her på dissa snart 5 åra...

jeg som har tatt meg av unga... kjøre hente i bhg... lagemat rydde og vaske huset, lagt unga og bada unga osv....

redd*** har det vondt inne meg

Skrevet

hei...

føler med dere...har en samboer som lyver om alt,er aggresiv også uten å drikke og han har vært utro flere ganger...sier hele tiden jeg skal flytte..men blir liksom aldri noe av..nå tror han ikke på det lengre så han kjører på sånn han vil hjemme..bruker pengene våre på nye pcer,mobiler og en hel del ting vi egentli ikke trenger..dikter opp historier for å dekke over gale ting han gjør og er frekk mot foreldrene mine og meg..vi har 2 barn sammen.jeg ønsker å flytte..men jeg greier det aldri.jeg vet ikke hvorfor egentli..redd kanskje..for jeg drømmer hele tiden om hvor herli det vil bli å komme meg bort fra alt dette.

*er trist og deppa* kan ikke få sakt det nokk hvor lei jeg er av alt det negative som gjentar seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...