Gå til innhold

Bunad på dåpsbarnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å døpe barnet i bunad (eller festdrakt som er mer riktig å si)?

Fordi vi har måttet utsette dåpen så lenge så har frøkna vokst ut av dåpskjolen. Er lite interessert i å kjøpe ny eller leie hvis vi evt kan bruke festdrakten hennes.

Noen synspunkt? Hadde blitt glad for det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Kjempe fint å bruke bunad/festdrakt synes jeg.

Skrevet

Tror ikke noen sier noe på det.

Døpte selv vesla mi nå 20 mai, i dåpskjole da, men det var noen andre som døpte barnet sitt i en kjole som verken var dåpskjole eller bunad, så helt alminnelig ut, og ingen sa noe på det.

 

Så vil nå tro en bunad er et kjempegodt alternativ om hun har vokst utav dåpskjolen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...