Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Er det teit å døpe barnet i bunad (eller festdrakt som er mer riktig å si)? Fordi vi har måttet utsette dåpen så lenge så har frøkna vokst ut av dåpskjolen. Er lite interessert i å kjøpe ny eller leie hvis vi evt kan bruke festdrakten hennes. Noen synspunkt? Hadde blitt glad for det.
Gjest Ut på tur Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Kjempe fint å bruke bunad/festdrakt synes jeg.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Tror ikke noen sier noe på det. Døpte selv vesla mi nå 20 mai, i dåpskjole da, men det var noen andre som døpte barnet sitt i en kjole som verken var dåpskjole eller bunad, så helt alminnelig ut, og ingen sa noe på det. Så vil nå tro en bunad er et kjempegodt alternativ om hun har vokst utav dåpskjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå