Gå til innhold

Andre med menssmerter, kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tegn på fødsel snart håper jeg?

Har hatt menssmerter siden kl.20 igår og noen ganger kjenner jeg litt tak i dem. Får håpe noe skjer snart. Er litt lei av bekkenløsning, for å si det mildt, og det har bare blitt verre siden hodet festa seg, for nå kjenner jeg det "overalt", ikke bare i ryggen og baken, men også på innsida av låra, hoftene osv. Har hatt løsning og låsning siden uke 6. Har egt. ikke termin før 12.juni, men...det er lov å håpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mensensmerter også med kraftigere smerter som er en slags rier i over en uke nå jeg uten at det skjer noe mer...sorry...trenger ikke være tegn på at det skjer noe...

Skrevet

Jeg har også hatt en del mens snerter i det siste... men jeg er bare 32 uker på vei, så får da håpe det ikke skjer noe riktig ennå ;o)

Skrevet

Hatt mensmurring, ikke smerter, i noen dgr nå....satser også på at det er et tegn på at NOE skjer i alle fall... termin i morra, går garantert over!!! Gikk 11 dgr over termin sist, men da uten tegn før et par dager før fødsel...

Vlhababynåjeg!!

Lykke til

Skrevet

joda det har jeg hatt endel av. Men er bare i uke 30 så håper ikke det skjer noe på lenge enda.

Kynnerne påvirket lite på livmorhals / mormunn siden jeg ikke var moden enda, sa lege på føden. Men for deg som er moden til å føde får vi håpe at kynnerne gjør god virkning. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...