marihøne Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Tegn på fødsel snart håper jeg? Har hatt menssmerter siden kl.20 igår og noen ganger kjenner jeg litt tak i dem. Får håpe noe skjer snart. Er litt lei av bekkenløsning, for å si det mildt, og det har bare blitt verre siden hodet festa seg, for nå kjenner jeg det "overalt", ikke bare i ryggen og baken, men også på innsida av låra, hoftene osv. Har hatt løsning og låsning siden uke 6. Har egt. ikke termin før 12.juni, men...det er lov å håpe.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Har hatt mensensmerter også med kraftigere smerter som er en slags rier i over en uke nå jeg uten at det skjer noe mer...sorry...trenger ikke være tegn på at det skjer noe...
oktoberjentene;) Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har også hatt en del mens snerter i det siste... men jeg er bare 32 uker på vei, så får da håpe det ikke skjer noe riktig ennå ;o)
shr&e&lillesusanne Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Hatt mensmurring, ikke smerter, i noen dgr nå....satser også på at det er et tegn på at NOE skjer i alle fall... termin i morra, går garantert over!!! Gikk 11 dgr over termin sist, men da uten tegn før et par dager før fødsel... Vlhababynåjeg!! Lykke til
sistemann Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 joda det har jeg hatt endel av. Men er bare i uke 30 så håper ikke det skjer noe på lenge enda. Kynnerne påvirket lite på livmorhals / mormunn siden jeg ikke var moden enda, sa lege på føden. Men for deg som er moden til å føde får vi håpe at kynnerne gjør god virkning. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå