Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Kan noen værsåsnill svare meg på hvorfor det gjør det så utrolig vondt å ha sex om dagen? Jeg er 37 uker gravid i dag. Det er så sårt mens vi holder på at jeg rett og slett ikke vil mer! Får jo tårer i øynene! Vi har prøvd med masse glidemiddel og alt, men det har ikke noe med det gjøre, er bare vondt! Er livredd for at det skal fortsette sånn etter fødselen også, da kommer jeg aldri til å ha sex igjen... Vi koser oss riktignok på andre måter, men det blir jo litt amputert, og både sambo og jeg vil jo gjerne noe mer enn bare kraftig kosing:) Kan noen værsåsnill komme med noen trøstende ord?
moklatt 9 dager til termin Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Du er jo ganske høygravid da............tenk på at kroppen din er ganske annerledes nå.Den forbereder seg til fødselen og både press og såre slimhinner er helt normalt å få.Så kanskje dere må ta en pause til etter fødselen.Eller det går jo an å kose med hverandre uten å ha samleie hvis ikke det gjør vondt.Du blir nok helt sikkert "normal "igjen etter fødselen.Da kan dere prøve dere forsikktig frem for ting tar tid og skal gro,så du må ha tålmodighet Lykke til!
minime<3 in belly Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Det kan jo hende at baarnet ditt har lagt seg så langt ned i bekkenet at det rett og slett ikke kan være behagelig å ha sex. Jeg skjønner din fortvilelse for sex er jo noe man er gald i og ønsker å ha når man har lyst og at det ikke skal være noe annet enn nytelse og kos rundt det.
esperanza33 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Kansje det er soppinfeksjon, hadde det i 2 trimester, da var det vondt både under samleie, og etterpå, ble helt ok etter kur
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Har ikke klart samleie i hele svangerskapet jeg, pga smerter. Akkurat som om det er for trangt. Gidder ikke prøve lenger, ser jo ikke noe poeng i å ha samleie bare for å ha det, skal jo være godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå