Gå til innhold

Blir livredd jeg !!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei , må først få si at jeg har ikke mistet , lille gutten min lever enda i magen min nå i uke 32... men innlegge folk hadde lakt ut på at de hadde mistet sent i svagerskapet , gjorde meg rett å slett livredd .. vet egentlig ikke hvorfor jeg var innpå denne siden en gang , men har det me å gå å se å kike litt rundt da , så så jeg dette . har hatt et tøft svagerskap med mye plager , å det å tenke på å miste lille gutten min , får meg på gråten. sist jeg var til jordmor sa hun at lille gutten kanskje veste litt dårlig å har fått ny time til å måle... har det noe å si ?? ble skikkelig redd jeg nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at du skal slappe av, du må stole på at jordmor følger deg opp på den riktige og beste måten. Vekstutviklingen kan variere i løpet av svangerskapet. Forstår hvordan du har det, men prøv og snakk med jordmor/legen om dette slik at de kan hjelpe deg til å takle tankene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym.

 

Vil først si at det er ille at du har blitt skremt slik.

Prøv og slapp av så godt som mulig,- vær glad for at du blir fulgt godt opp av jordmor.

 

Husk at det blir født mange levende barn i denne verden daglig, prøv og vær positiv. :-)

 

Ønsker deg masse lykke til :-)

 

Hilsen mammaen til lille vakre Sander (gravid igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk vite at jenta mi var død, så måtte jeg spørre legen hvor ofte han opplevde sånne situasjoner. Det svaret jeg fikk var at 3 av 1000 fødende opplever dødfødsel. Denne legen hadde opplevd en liknende situasjon som min for et års tid siden... Så det er jo innmari liten risiko, da. Kanskje var det like greit å ikke vite at noe kunne komme til å skje. Men nå som jeg har opplevd noe sånt, så er jeg blitt litt mer der at jeg vil vite mest mulig om ulike risikoer... Vet ikke hva som er best, blir litt dårlig av å kikke rundt og se på alle andre som har mistet sitt barn på ulike svært sjeldne måter... Det hjelper jo overhode ikke å bekymre seg. Så, så lenge alt virker bra, så bør man vel forsøke å slappe av. Men hvis du blir veldig bekymra, så er det alltid mulig å ta en telefon og få en ekstra kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...