Sommerfugl78 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Alpakka til et helt sett med hullmønster. Jakke, bukse, lue og sokker. Måtte gjemme det i håndarbeidskurven så ikke samboeren skulle se at jeg hadde kjøpt enda mer, hehe. Jeg holder på å sy en saueskinnspose som har ligget på bordet i stua i noen månder, sambo begynner å bli lei av at den ligger der, så den er vel første-prioritet nå. Og så holder jeg på med ei hvit strikkejakke, er kommet til bærestykket. Det skal bli lue og sokker til den også. Tenkte på bukse til den, men tror ikke jeg orker å strikke bare rundt og rundt i glattstrikk i tynt babygarn... Og på strikkedressen må jeg sy i knappene og sy rundt knapphullene. Og i bilen ligger et teppe jeg har begynt på, må ha store pinner og enkle greier når jeg sitter der. Det er vel det jeg holder på med til babyen nå, så turde ikke vise han de seks nøstene jeg kom hjem med i dag, hehe :-)
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har også hatt dilla på å handle inn garn i perioder...jobber som en helt med å strikke ferdig av alt sammen nå For min del var det nok sånne gravid-hormoner som slo litt ut, for her sitter jeg med garn så det holder i årevis :-D
Bobine Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Hehe. Jeg har ikke hormoner å skylde på en gang. Jeg er bare rett og slett hekte. Kan ikke noe for det, det er så god avslapping i det. Men jeg kan ikke fordra montering og trådfesting, så jeg har 1000 nesten ferdige prosjekt liggende rundt omkring. Nest siste gangen vi flytta, fante jeg 2 fedigstrikka gansere, 1 par votter og 2 par sokker som var helt ferdige, mangla bare å feste trådene. Ille...
*Kattemor* fikk jente Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Har ei nordlandskofte og ei fanakofte liggende som er ferdigstrikket, men mangler montering. Hater montering...
Sommerfugl78 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Hehe...den dressen jeg har strikket har ligget over armlenet på sofaen i to uker nå og ventet på sine søte knapper med hjerter på.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå