Marius sin mamma <3 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Han har ikke hatt avføring på flere dager, og i kveld har han hylt og styrt som bare det... :-( Han er 9 1/2 uke!
St.Sunniva Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Veldig sjelden små bebiser får ordentlig forstoppelse, men de kan jo ha hard mage. Vet ikke om du ammer eller gir mme, men uansett kan du prøve maltekstrakt i melka. Det er vel det eneste jeg vet om når de er så små. Du kan også ta tempen på han, for da kommer det ofte bæsj mens du står der. Bøy også beina opp mot magen så godt du klarer mens du gjør dette.
OsloMor Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Uff da, kanskje det hjelper å ta tempen på han, Smør inn termometeret med salve/vaselin, jender det hjelper... Han er vel for liten til å fa sviskesaft. Datteren min (på snart 9 mnd) har også forstoppelse, så jeg skal legge i vann svisker nå faktisk. Lykke til da:)
Marius sin mamma <3 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2007 TUSEN TAKK!!! :D Rakk såvidt å få termometeret inn i baken på han, før det bare fosset ut! Når det først kom litt, så kom alt! Han fikk til og med tissa oppigjennom hele genseren min når han først var i gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå