Gå til innhold

Her går det unna!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid!!

Skikkelig teit egentlig, men jeg har nesten hatt nedtelling til denne dagen!!

40 dager til termin..mange som sier at det ser ut som jeg er fødeklar fordi magen har sunket sånn..håper jeg setter igang noen dager før termin, jeg:) (det er da lov å håpe..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny tittel!

Dagene kommer til å gå fort til du er fødeklar. Etter det syns jeg det har gått uendelig sent :)

Skrevet

Huff ja, det tror jeg på..Det er jo da man virkelig går og venter og kjenner etter tegn osv..

Er på en måte litt glad også. For at det er en liten stund igjen med den lille inni der:) Merker at hun har det fint i magen...men det må da bli trangt etterhvert..:)

Lykke til framover da:)

Skrevet

Gratulerer med ny tittel!!!

 

Gleder meg selv veldig til å kunne kalle meg høygravid :o))

Skrevet

gratulerer med ny tittel ja:) Dagene går veldig fort fra du er høygreavid til du er fødeklar, du må bare nyte å være høygravid så lenge du bare kan:) Jeg syns det var en flott tid......................

Skrevet

Takk,dere! Gleder meg over tittelen:p Nå gjelder det å få kjøpt inn resten av det nødvendige utstyret..mangler fortsatt madrass til sengen og dyne+sengetøy..

Skrevet

Takk det samme. Jeg gleder meg veldig nå kjenner jeg! Skulle bare ønske h*n kom i dag. Er bursdagen til farmor, så det hadde vært såååå kos!

Skrevet

Kommer deg hakk i hæl om 6 dager....

Skrevet

det er godt å komme videre

det går fort nå, snart mamma tenk det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...