white lady Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg lurer på om det er noen unge (Jeg er 22) kommende mammaer i dette området i Oslo.Har termin i oktober. Hadde vært gøy å treffes for trilleturer ol.
maybebaby :) Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Heisann...! ung og ung...har termin 10 oktober og er 28 her...på Årvoll...
white lady Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Nei så gøy! Jeg har termin den 9 okt Kjenner ikke så mange i "min situasjon", så er redd jeg vil kjede meg litt i permisjonen...Hvis du skal til jordmor på Bjerke, så kanskje vi havner i samme barselgruppe?
maybebaby :) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja kanksje det?? hehe..følte meg jo nesten gammel da jeg satt her å ventet på svar...om duvar der mener jeg.. jeg har time den 3 juli hos jordmor jeg..hva med deg? (litt sent men) Hvilken fødeplass har du?? Kanjke vi treffes der også da?? Ullevål her i gården
white lady Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal til jordmor 5 juni- litt tidlig men men;) Skal også føde på Ullevål, føde A. Er det din første?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå