Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Er det noen her som har tenkt å gå til anskaffelse av lekegrind?
"husmor"med lille Nora Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 ja med tiden har eg tenkt på det, men ikke helt bestemt meg.. men kan være grett å ha vis ungen/ungene leker i den så kan du gjøre andre ting, som feks husarbeid,lage middag osv.. min mor har tenkt å kjøpe ei reise seng, og den går fint ann å bruke som lekegrind, vet om mangen som gjør det.
white lady Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Ei lekegrind ville tatt veldig stor plass i vår lille stue, så det spørs...mulig jeg bare plasserer ungen (!) i det lukkede hjørnet mellom sofaene ved behov.
"husmor"med lille Nora Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 det var en god ide white lady;) ja en bør ha litt stor stue vis ien skal ha lekegrind, men da er det grett med en reise seng, de er enkle, ikke så veldig store og er lette å rydde vekk, (når en har tømt den for leker)
julaugmamma Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg kjøpte lekegrind til snuppa, når hun var 6 mnd... da var det fullstendig nekt å være i den. Denne gangen skal grinda være skrudd opp i løpet av kort tid, helst før babyen kommer. Kommer til å venne babyen til med lekegrind fra starten av. Den vil jo også fungere som en avskjerming til storesøster, og ikke minst så kan hun frese rundt som hun pleier uten at jeg trenger å bekymre meg for om lillesøster/bror blir overkjørt...Klart snuppa må lære å ta hensyn, men det kan være greit om ikke ALT blir nei, selv om det kommer en baby i huset...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Ja jeg blir nok avhengig av den når neste kommer. En på 16 mnd og en baby, kjekt å ha en trygg plass å legge fra seg babyen synes jeg;)
Dragemor Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Vi skal kjøpe lekegrind! Har bare ikke funnet den perfekte enda ;o) Skal legge babyen der fra start av i forbindelse med lek og soving på dagtid. Da blir babyen vant med å være i grinda og vil trives senere. Vil selvfølgelig ikke ha babyen oppi grinda hele tia ... men for å gjøre h*n kjent med den.
Tpop Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Her blir det enten lekegrind eller reiseseng, pga at da ligger den lille trygt for andre barn og hunder som er her:) Brukte det på forrigemann også. Da hadde vi stor hund og han så rett oppi vugga og det var greit, men nå har vi liten hund og han hopper vel sikkert oppi vugga for å kikke så greit å kunne skjerme litt. Det er også kjekt når man skal drive med noe husarbeid og slikt til bebisen blir større:)
@nne p@ l@nne Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Fint sted til oppbevaring av leker:-) Men når neste kommer nå skal nok babyen få ligge der i fred for lillebror!!
kaur *har født!* Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Greit å ha dersom man har hund. Vi hadde ikke det til forrige baby, og det gik helt greit selv om vi har hund. Brukte det til de to eldste, men det utvikla seg gjerne til å bli en dumpingplass for leker og div. Ungene hatet å være der...
Baby Hilde Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Vi har tenkt å skaffe oss lekegring. Vi har hørt masse positivt om det. Om man har en slik som man kan heve bunnen på så kommer barnet opp fra gulvet og det blir lettere for den å trene ryggen. Det er visst ikke bra at den sitter så mye. Så vi kommer til å skaffe oss det fra fødselen av. Da kan den jo også sove der på dagtid. Bedre for oss også, så slipper vi å sitte på gulvet.
nr3 i september Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Vi skal kjøpe babydan sin lekegrind. Da kan vi bruke den forran vedovnen senere. Har ikke hadd lekegrind til mine to første, men nå med 2 spinnville små gutter og en hund så MÅ vi bare ha det. Det eneste minuset på den lekegrinda er at det ikke går å heve bunnen, men det er dør som man kan åpne og gå inn.
tintus Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Siden vi har hund, så kommer jeg garantert til å ha lekegrind!
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Hadde ikke sist, og kommer ikke til å ha nå heller
Ioren Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Vi kommer til å ha, tenkte å finne en med netting over, pga skjerming for dyr. Har en katt som jeg ikke tør stole på, hun er jo tross alt et dyr
litakine og Theodor Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 dem har en kjempe fin nettinglekegrind på www.toffeliten.no, den vil jeg veldig gjerne ha, for er fint å kunne plassere ungen der når man må ett eller annet (tisse, gå på kjøkken e.l) uten å bekymre seg for bikkja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå