Gå til innhold

er lit redd eg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

prater litt med ein på msn og eg har sakt eg ikkje vil inn i noe forhold. og i dag stod det på msn hans. lev livet mens du ennå kan... trur dere dette er trussel, eller bare ein stning at ei " må leve livet " off, kan jo ver til neon andre og da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare en litt filosofisk setning? For man vet jo aldri hva livet bringer, i morgen kan det være for sent... Jeg tror ikke det der er ment som noen trussel ;o)

Skrevet

takk for svar, er nok det, men var litt ekkelt :(

Skrevet

Det hørtes ut som en ganske uskyldig setning, spør du meg.

MEN! Hvis intuisjonen din sier deg at denne fyren ikke er helt god, så tro på den!

Hvorfor skulle du tolke denne setningen så negativt hvis det ikke er en underliggende følelse av utrygghet?

Ha det litt i bakhodet, iallefall..

Skrevet

om du har en grunn til å være bekymret her kan jeg godt forstå hva du mener her. Jeg pleier også å bruke slagord uten å mene noe spesiellt med det. Tror ikk du trenger å legge noe mer i det en det det egentlig er.

En må være uansett forsiktig når det gjelder nettet...

Skrevet

off ja...angrer sånn på at eg lat han få msn min:( kva kan eg gjer, eller ka kan eg gjer for at eg slepp og emgste meg .(

Skrevet

jeg vet ikke hva du kan gjera her...visst du ikke vil ha kontakt med vekommende, er det mulig å bare blokkere han og. Det finner du på instillingene eller ved å klikke på høyre knapp på musa når du klikker på navnet eller nicket hans. Jeg kjenner meg veldig igjen her. Hadde også gitt en dame msn min og hun terroriserte meg noe helt vanvittigt. etter jeg blokkerte henne, dukket hun op på mobilen min som hun hadde funnet på nettet ett sted. Jeg lot være å svare henne og faktisk etter en stund tok det slutt. Men det er nå lettere å takkle det siden jeg er man kansje. uansett er det veldig ekkelt det der.

bare slapp av...det vil nok roe seg, antar jeg! ;-)

Skrevet

er fyren masete eller ekkel ellers da?

Hvis han er en grei kar som er intrisert i deg så kan det.siden du sa at du ikke ville inn i noe forhold nå, som at han sier lev livet nå mens man har sjangsen som et hint til deg om at man burde hoppe inn i ting og oppleve ting nå(som og bli sammens med han)nei dette ble bare surr det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...