Gå til innhold

3D BILDER ...UTE PÅ VIFT :-)


Trendy mams

Anbefalte innlegg

Endelig er dataen fikset, å jeg har fått forklaring på hvordan legge ut bilder !

Tok disse 3d bildene av lille gutt i uke 28 er nå i uke 33 men bedre sent enn aldri !!

 

Ta en titt om dere vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det ikke kom forklaringer til bildene mine ville jeg bare skrive at bildet tatt av meg selv er for ett år siden ....å litt tørst på Bulgaria ferie.

Er ingen bruk av alkohol under graviditeten.... så dere ikke missforstår !

Har ikke mange bilder av meg selv da jeg er litt kamera sky....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fine 3d bilder ;o)

Jeg har vært på 3d ul 3 ganger nå, men gutten min vil ikke vise seg frem =/ siste forsøk neste uke, men da er han jo 33 uker på vei.. heh.. blir spennende.....

 

Den lille så kjempe søt ut ;o) lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du da vil få fine bilder....ikke for å skuffe deg, men legen min sa det at etter uke 29 var det vanskelig å få fine bilder for det begynner å bli trangt der inne.... kan bli litt neger i annsiktet (bred stor nese for den er i klem ).

Men får håpe du får noen fine vinkler,,,,hvis ikke popper jo nesa ut når enn kommer til verden...he he.

 

Lykke til, håper å se bildene her inne snart da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... nei jeg vet at det begynner å bli i det seneste laget... men legen vil ikke gi opp å gir meg nye forsøk hele tiden ;) kan nesten ikke si nei til det.. men dette blir siste gangen.. orker ikke reise så langt lengre... har jo prøvd siden uke 26 nå ;)

 

skal legge ut bildene om jeg får noen neste gang.. skal dit 5/6.....

 

ha en flott dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...