Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 beg på en rotfylling i fjor, var da gravid så vi ventet til babyen var født. I mellomtia knakk jeg av en annen tann-nok en rotfylling. Har et par hull som de driver på å fikser, samt et par fyllinger m sprekker som de fornyer (førevar). Jeg har vært gjennom tre svangerskap, og hver gang går det ut over tennene mine. Som student prioriterte jeg ikke årlige tannlegebesøk, tror jeg har fått igjen for det nå ja. Men av og til setter smertene i, og det virker som om det sprer seg til de andre...varer bare en kort stund, og da kjenner jeg absolutt ingenting. Andre m sånne vondter?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hei Kjenner meg igjen.Vet du hva ? Var hos tannlege og tok bilde for 1år siden og da var det ingenting , men ble gravid og nå halvt år etter fødselen ca så mista jeg en bit av en jeksel på grunn av hull ,he!Har altså blitt hull i løpet av svangerskapet + en annen tann som der var svakt begynnelse til hull den gangen...nå må jeg borre,n!!!Huff! Sliter også med en rotfylling som er gammel men betennelsen blussa opp igjen så de prøver nå å rense på nytt for å redde tanna........ Ja det er sant at svangerskap sliter på tennene våre! Kan tipse deg med at det går ann å få meget billig tannbehandling i Polen dersom det blir helt krise...har lest om det...halve prisen og man kan slå det sammen med en liten kos ferietur.....he he
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 takk, godt å ikke være alene:) blir gal snart. går og gruer meg for hver gang det "blusser" opp......men, men. skal til spesialist m rotfyllingene jeg da, for jeg hadde visst veldig tarnge røtter....håper på litt fortgang. De såg på rtg bildene, og det ser ganske bra ut, men mente at stress osv kunne utløse tannsmerter uten at det var noe m tannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå