Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Min single bror spurte nå, 4 uker før bryllupet, om han kunne ha med seg en. Var ingen date, men en venninne. Fordi ho kjenner min forlovede sa han. Han kjenner ho ikke, bare vært på 1 fest sammen. Sambo syns dette var frekt og sa nei, jeg syns faktisk det jeg også, for jeg kjenner ikke denne jenta. Og i og med at de ikke dater så blir det ikke riktig for våre venner som kun er bedt til kaffen... hva syns dere?
Happy H Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 helt rett å si nei, d hadde eg og gjort. syns vell egentlig d e merkelig av din bror å spør om å få ha mei jente han ikkje kjenner eller dater. men d e no min mening
lutefisk Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Broren din vil kanskje ikke komme alene, eller kanskje han er interessert i jenta? Jeg tror nok ikke broren din har ment å være frekk. Kanskje han bare ikke helt har skjønt at 4 uker før festen, og en ekstra gjest er upopulært hos de fleste brudepar (meg inkludert). Siden han bare spurte, og ikke forlangte, så var han jo ikke akkurat frekk. Kanskje litt tankeløs bare. Jeg synes det var rett å si nei. Det ville jeg også gjort :0)
kjærest1 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Enig med lutefisk, han var sikkert bare tankeløs... Og de færreste gutter har en realistisk forestilling om hvordan et bryllup organiseres, og skjønner kanskje ikke helt at det er LITT utenom et ordinært familieselskap;) Men følg hjertet ditt, og si nei. Det ville jeg også ha gjort:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Jeg sa nei, og det var greit. Hadde de datet så hadde jeg sett litt annerledes på det. Og ikke er de i nærheten av å date heller, for ho har jo egen samboer... Men, da var i allefall det ute av verden.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå