Gå til innhold

har jeg sv.forgiftning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. jeg har KJEMPE hovene føtter og målte blodtrykket nå og da hadde jeg 149/89. og hvis jeg kjenner godt etter så har jeg litt vondt i hodet. :) hehe.

hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon til føden du.. Har du hatt/har protein i urinen?

Kan du "stikke hull" i legga dine?

Trykk øverst i magen? Hva har blodtrykket pleid å ligge på?

Skrevet

hm, mener dobbeltsyn og MIGRENE er tegn på sv.skapsforgiftning?

samt PLUTSELIG mye vann i kroppen.. ikke nødvendigvis mye vann generelt.

(ei venninne av meg hadde så mye som 15kg vann i kroppen ved siste svangerskap.. det er mye det!!)

men er du i tvil, ring og få det sjekket!

Skrevet

ja jeg har hatt +1 protein sist jeg var hos JM det er ca en mnd siden.

skjønner ikke helt hva du mener med å stikke hull i legga, men jeg har ikke ankler lengre hvertfall. :) :)

tror ikke jeg har nor trykk øverst i magen, men blodtrykket mitt bruker å være veldig lavt. 110/60 ca.

Skrevet

Da hadde jeg tatt en tejefon til føden..

Jeg hadde sv.forgiftning ved forrige svangerskap og fikk plutselig mye vann i kroppen.. Ring føden nå du og hør hva dem sier...Ta det alvorlig. Viktig..

Hvis det har vert sol og varmt i dag så kommer vannet fort,men ettersom blodtrykket ditt er såpass mye høyere så ring!

Hvo langt er du på vei?

Skrevet

jeg er 34+6 i dag. uff kvier for å ringe dit.

Skrevet

Var rundt di tider dem fant det ut på meg iallfall. Og dem er veldig obs nå også pga. noen like symptomer..

Jo ring du. Det er bedre en gang for mye enn for lite.

Sv.forgiftning er ikkenoe å spøke med.. Finner di det ut nå så er det bedre enn om 4 uker..

Gi meg beskjed videre da.. Lykke til..

Skrevet

takk :) jeg ser edt ann til i morgen. er beina fortsatt hovene og blodtrykket høyt ringer jeg føden. :) takk for svar. :)

Skrevet

Ja,det er ditt valg. Jeg har fått beskjed om å ikke drøye i et minutt hvis jeg får noen tegn.. Ting kan gå Fort..

Men dettte er ditt valg.

Skrevet

Det der er ikke noe å vente med. Hvis du er såpass bekymret at du spør her inne, så bør du ringe føden i kveld. Det er ingen ting å grue seg til, de får sånne telefoner hver bidige dag. Det er jo helsa til deg og knøttet det er snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...