Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Noen som kan anbefale en, eller vet om hvilke som har kommet bra ut i test?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h00007v0me7aQ?ProductID=iQLD4QFHxo8AAAEQptlIRRET&CatalogCategoryID=G8PD4QFH.R0AAAEQopBYj0l1 Denne er knallbra.har den selv.
Little miss sunshine Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har en babycall som heter doro. Synes at den funker bra for vårt behov. Eneste ulempen er at basen hos babyen må være tilkoblet strøm. Ikke noe problem for vår del.Den har kommet ut veldig bra i tester og koster ca 400 kr. Den er veldig sensitiv for babyens lyder og det passer meg bra, føler at jeg har kontroll, men er inne å sjekker av og til allikevel
vannmann79 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Vi har Top com fra claes olson. Tror den kostet ca 700. Syns den er veldig bra.Begge enheter kan brukes med batteri.. Kan anbefales:)
Lykkepiller Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Vi har også Doro men med en ekstra enhet (tre tilsammen) sånn at du slipper å bruke den på strøm i vogna! Kjempefornøyd med den. Heter Doro BM35+1
♥2 små gull♥ Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=703_704&products_id=3748&osCsid=bf2f421d3605f1dbac6d4254bab529dd Denne har vi, kjempebra. Spiller vuggesanger, og det gjør at hun sovner på et blunk. Med temperaturmåler med alarm som sier ifra om det er for kaldt eller varmt i rommet. Foreldreenheten er oppladbar og babyenheten går på strøm eller batteri. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå