Stimar Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg lurer på hvor stor dere er over magen. Jeg føler meg bare så diger. Er i uke 25 og er kjempe lei alle som kommenterer hvor stor jeg er, og om at det må være mer enn en baby. Har ellers ikke lagt særlig på meg andre steder... Er annengangs fødende. Har en på 2 år fra før.
<3LillePrins<3 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 jeg er stooooor!! 16 uker på vei og fikk spørsmål om jeg var seks mnd!!!!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Alltid noen som må kommentere, prøv å ikke bry deg om det. Din mage er sikkert akkurat passe stor for deg og din baby. Men jeg skjønner godt hva du mener, blir irritert over det samme selv. Jeg har en helt normal vektøkning og helt normalt SF-mål, og barnet var midt på "normalen" på ultralyd. Altså er vel magen min omtrent passelig skulle jeg tro....?. Er i uke 22 og har flere ganger fått høre at jeg har såååå stor mage allerede! Får litt lyst til å svare tilbake at "Jaja, men min mage blir i allefall borte om 4 mnd, hva med DIN?" Det morsomste er at jeg har fått høre både at den er for liten OG at den er STOR på samme dag. Hadde vært greit om folk kunne la være å mene/kommentere så mye om andres kropper hele tiden synes jeg, både når man er gravide og ellers også.
idapia84 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 vet hvor lite trivelig det er å få spørsmål om "ja det er vel snart fødsel nå ja tenker jeg??"...hmmm...er bare 25 uker på vei..og alt er som det skal til meg også med tanke på symfysemål o.l..var på ultralyd nå på torsdag..og jenta var så stor og fin som hun skulle være:) så vi må bare prøve å ignorere det tror jeg...
<3LillePrins<3 Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 enige med dere! heldigvis så er jeg sååå oppe i skyene forelsket, lykkelig og spent og fokusert på den lille inni meg at jeg gir F*** i hva andre mener om meg, eller magen min!!!! så det så!!! som alle dere andre her inne får jeg "verdens fineste bebis" og da kan andre mene akkurat hva de vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) nemlig! =)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er annen gangs stor jeg også og er bare uke 21. det er alltid noen du dumme som må komme med en sårende kommentar. jeg har verdens fæleste svigermor som sier jeg er super feit og må passse seg for hun gikk bare opp ni kilo da hun var gravid bla bla bla jeg vet det ikke er lett men prøv å hev hodet og drit i de!!!!
november2baby Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er i uke 16, er også annegangs gravide, har en på 3 år. Jeg har hørt begge gangene at jeg har stor magen, føste mann ble født 3300gram. En jeg kjenner hun fikk stor baby på 4800 gram, det var hun som kommente min magen er stooor hele tiden da. Denne gangen er jeg ikke lei , når noen sier jeg har stor magen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg prøver å bare le av alle som MÅ kommentere, men det er klart at som førstegangs syns jeg det kan være litt slitsomt med folk som tror det er like før når jeg bare er 26 + 5. Det rare er hvorfor folk har dette behovet for gjette eller forsøke å anta hvor langt noen er på vei i det hele tatt?!? Forstår ikke hva det kommer av. Vil de at vi skal syns de er "flinke" hvis de gjetter riktig eller??? La oss forsøke å flire av dem istedet jenter!
Propellmamma til 2 Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ligger midt på normalen. Føler selv at jeg er veldig stor denne gangen, men har ikke fått noen kommentarer... enda. Lå akkurat samme sted på vekstkurven i forrige svangerskap da. Det jeg synes er ille er at folk tror at de bare kan komme å ta på magen min!! Vi har samme termin, du som har termin 04.10.07 :-D
kaur *har født!* Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Tror ikke str på magen alltid har så mye å si for hvor mye man har gått opp. Fikk sjokk da jeg var hos jordmor i forrige uke. Hun skrøt sånn over at jeg ikke hadde lagt så mye på meg. ca. 5 kg. etter 27 fullgåtte uker. Men magen er svær. Symfysemålet også. Folk blir helt sjokka når jeg forteller at termin er 26 august, og tror at jeg "popper" hver dag som helst. Tror at babyen tar det den skal ha, også av mine reserver.... Var ikke akkurat noe sylfide fra før av... Kan legge til at dette er min 4. Jordmor mener at magemusklene ikke klarer å holde inne det den skal...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 jeg er i uke 24 og får hele tiden høre:er du gravid eller.?har hvert hos lege og jordmor og alt er som det skal.med første mann var jeg veldig stor da jeg var kommet like langt.men det har jo ikke noe å si.jeg blir så lei meg når folk for hver gang møter meg så er det bare:hvorer du gravid henne da?jeg er ikke noe spess tynn,helt vanlig med litt mage etter første mann:)
frkcath Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Har termin 9.september(26-uker.) og har gått opp 3 kilo. Veide 64 kilo da jeg ble gravid. Rart at det er så store forskjeller…
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er i uke 25 som deg, og jeg føler meg kjempestooor. Fatter ikke selv at jeg kan gå i 3mnd.er til uten å sprekke! ;o) Blir likevel litt irritert når folk ser sjokkert ut- når de hører at jeg ikke har termin i morgen.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 jeg er i uke 23 og får høre at jeg er svær. Orker ikke bry meg om det, folk får bare syns hva de vil... Magen vokser i sitt tempo. Du kan se på bildene som jeg har på profilen og bedømme selv:=) Er jo fint med mage, kos deg med den;)
SokkeLaila Skrevet 27. mai 2007 #15 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er i uke 24 og får stadige kommentarer på at jeg er liten.. Hadde ikke noe gravidemage i det hele tatt da jeg var ca 18 uker på vei -men nå skjer det ting nesten daglig! Akkurat som min mor hadde det! ..men jeg har lagt på meg bra, da.. Ca 6 kg -men jeg får fremdeles på meg mine vanlige bukser om det er det om å gjøre.. (Får selvfølgelig IKKE igjen knapp/glidelås, dah..!) Symfysemålet var midt på sreken for 4 uker siden, så satser p at alt er velstand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå