Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Er det vits å forsikre babyen sin? er det noen her som gjør det?
catine Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Ja det gjør vi- frem til han er 18. ca. 120 i mnd. dersom jeg ikke husker feil. Er jo veldig viktig da.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 jeg har å forsikret min baby. betaler 113 kr i mnd. det er en barne å ungdoms forsikring gjennom sparebank 1. å min baby er bare 1 mnd. synes det er viktig.
St.Sunniva Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Forsikring her også, men husker ikke hvor mye jeg betaler, men er vel rett over 100,- i mnd...Syntes det er like viktig som å ha på meg selv..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Vi gjør det ikke. Leste artikkelen i Dine Penger og de sa det var ingen vits. Vet ikke om du fikk med deg det at det er vanskelig å bevist et barns uførlighet osv. De mente det var mer nyttig å feks legge av de pengene i fond til barnet, eller betale ned på huset slik at en kan selge det med fortjeneste dersom det skulle knipe. Staten vil uansett hjelpe dersom dere skulle være uheldige.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 vi gjør det heller ikke. Ja, vi er veldig glade i barna våre. Støtter meg til det anonym over meg sier.
St.Sunniva Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Forsikringen dekker jo mer enn bare ved uførlighet...iallefall den vi har. F.eks behandlingsutgifter til 26 år, dødsfallerstatning til 26 år, dagpenger ved sykehusopphold frem til 18 år, ombygging av bolig ved ulykke/sykdom frem til 18 år. Som alenemor er iallefall dette noe jeg vil sette pris på dersom det skulle skje noe med barnet mitt.
gammel røy Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Dersom du vil lese mer om barneforsikring kan du gå inn på www.dinside.no og se på deres familieøkonomi sider. Der har flere artikler om barneforsikring bl.a. en med 3 grunner til å ikke har barneforsikring (bl.a. disse tema: nesten umulig å få barn erklært helt invalid eller ufør, hvem bryr seg om en dødsfallerstatning på 26000kr. når du mister barnet ditt? 8 av 9 sykdommersom dekkes av vestas sykeforsikring er i all hovedsak voksensykdommer m.m.)- har også en artikler der de sammenlikner ulike barneforsikringer. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå