Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Er det vanlig at pappa får pakke når barnet er født? Evt. hva skal du gi?
beibiboom Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg vet ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg har i alle fall lyst til å gi pappaen en liten oppmerksomhet. Jeg har bestilt en fin kortholder som jeg har gravert med "til verdens beste pappa". Skriver et lite kort til også.
VinterSol+2 Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 tror ikke det er sånn veldig vanlig, nei. jeg vurderte å bestille sånn "superdad" t-skjorte til han eller noe.. men har ikke fått somla meg til det enda, iallefall..
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Har skjønt at det begynner å bli rett vanlig at pappa også får en liten gave? Det har vel gjennom lang tid vært mer forbeholt mor? mammaen min fikk en diamantring når jeg ble født, og noe form for påskjønnelse synes jeg mor fortjener etter å ha hatt jobben alene i 9mnd. Når førstemann ble født hadde jeg kjøpt en fotoramme, som jeg graverte inn "pappas hjerterot" på. Denne fikk han på barsel for å sette inn det første bildet på far og sønn i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå