Alba44 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Regner med at det er babyen som presser på i magen...Klarer ikke helt finne en sittestilling som er behagelig..
mamma i juli Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har det også sånn for tida. Føler jeg har ungen oppi halsen nesten...
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 ja, det er helt grusomt...sitter stablet opp med masse puter i sofaen og lever på gaviscon og saftis...hihi magen min er rett og slett 100% fyllt opp av baby....;-)))
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Ja blir kvalm så fort jeg blir sliten... Orker ikke så mye mat lenger heller, kan vel ha noe med at babyen presser på både magesekk og div Puhh.... det er ikke bare, bare på slutten!!
VinterSol+2 Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 jeg og har vært en del plaget med små kvalmebølger. er ikke noe lurt å legge seg ned etter å ha spist, har jeg funnet ut! helt merkelig, jeg som nesten ikke var kvalm i 1.tri.. men litt skal man da overleve!
Alba44 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2007 Skjønner at jeg ikke er alene om dette.. I kveld orker jeg ikke ha noe over magen i det hele tatt, så går med magen bar. Er jo greit når det bare er jeg og mannen, men ikke så passende når jeg er sammen med andre. hehe...
MathildeC Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er ogsaa litt kvalm om dagen, og spesielt naar jeg vaakner om morgenen. Foeles som om baby er "overalt" i magen, uansett hvor jeg kjenner er det en fot eller en rygg eller noe :-) Men jeg har forstaatt det slik at magen kanskje synker litt om noen uker, saa haaper det blir bedre da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå