Bellen^2 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har lest om noen som anbefaler klips på dyna så småttisene ikke klarer å sparke den av om natten. Noen som har noen positive/negative erfaringer? Evt. hvor får jeg kjøpt disse? Takker for alle råd og tips:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg kjøpte det på Rudo.. De har det på babyshop også
Septemberstjerna og Martine Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med dyneklypene jeg har i senga til vesla. Men jeg har nok vært heldig og har ei jente som ikke åler seg nedover i senga. For de barna som gjør det kan fort få dyna over hodet, og ingen mulighet til å få den bort selv... Det eneste "negative" jeg har å si om klypene er at de er laget i hard plast, noe som gjør at de "smeller" i sprinklene når hun sparker i dyna. Dette har jeg ordnet ved å surre garn rundt plastringen (jeg la opp masker rundt, som man gjør på en strikkepinne). Tror de er å få tak i i hvilken som helst butikk som har barneutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå