Nenya^juni2010 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Nå er ikke jeg nå racer på fødlser, men synes dette såg så klinisk ut, ingen kroppskontakt å få som nyfødt der nei... Er det bare jeg som er sær eller? http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Huff, jo har sett den før!! Orket ikke se en gang til en gang, for jeg ble litt kvalm av den... Er ikke sånn en fødsel fåregår er min oppfattning! Jenta lager jo ikke en lyd engang!! Sorry, men denne provoserer meg litt!!
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Liker heller ikke den videoen i det hele tatt. Er noe med den som provoserer meg også faktisk.
Nenya^juni2010 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 ja, føler at hele greia bare er merkelig og rar.. Bebisen får ikke komme på brystet til mor engang, usjj!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Mora var nok proppfull av epidural, sikkert derfor hun ikke lager så mye lyd. Ellers tror jeg kanskje det er slik de gjør det i usa. Det jeg syns er litt ekkelt er at gutten tydelig har problemer med å puste med en gang. Jordmora gnir og gnir, men han surkler og kaver og får liksom ikke helt puste. Huff. Men det går jo fint, heldigvis, og han er søt og fin i fargen etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå