Gå til innhold

Spørsmål om hikking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge kunne kjenne at baby i magen hikker. Men i det siste har hun hikket veldig masse...hele magen rister og hun kan hikke kjempelenge av gangen, sikkert 20 minutter på det meste og 4-5 ganger om dagen!! I tillegg er det ikke mer enn et sekund mellom vært hikk...Vet jo at det er helt normalt at barna hikker i magen, men blir likevel litt bekymret for om det er ubehagelig for henne når det blir så mye og så intenst? Er førstegangsgravid så har ingen peiling på hva som er normalt...

Er det noen som vet om de små hikker pga noe vi har puttet i oss??

Vet jo selv hvor ubehagleig det er når man hikker lenge av gangen, og vil ikke at lille snuppa mi skal ha det sånn dersom det er noe jeg kan unngå å spise/drikke...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hikking skal vist ikke være ubehagelig for den lille. Det kommer av at den drikker fostervann. Jeg sa at det var fordi ungen var så glupsk med forige baby, kan vel stemme hu var alltid sulten etter hu kom ut.

Skrevet

Husker jeg tenkte akkurat det samme som deg da jeg gikk gravid sist. Babyen hikket MYE iog lenge og jeg var redd det var ubehagelig for henne. Men jeg tror ikke de jikker på samme måte som det vi gjør..det er mer som en refleks eller noe??? Så jeg tror ikke det er ubehagelig:)

Mulig jeg tar veldig feil nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...