MaRiAnNe_85 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hva er egentlig forskjellen mellom ei elektrisk og ei manuell brystpumpe. Er d ene å foretrekke framfor det andre?
kisso Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har prøvd begge deler forrige svangerskap. Den beste synes jeg da var manuell men dette var jo fem år siden, mye har nok skjedd siden det. Jeg har avent manuell og synes mange er fornøyd med den altså. Det som er så bra med manuell er at du kan styre sugekraften litt bedre selv enn på elektrisk. Når jeg brukte elektrisk følte jeg at jeg ville få brystvorten avrivd nesten... Smak og behag..Manuell trenger heller verken strøm eller batteri, mer styr med elektrisk synes jeg for min del.
MaRiAnNe_85 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 takk for svaret:) har tenkt på å kjøpe manuell brystpumpe da den halvparten av prisen av av en elektrisk,d var godt å høre at den var så praktisk i tillegg.
jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 hvordan bryst pumpe da.... på apoteket da eller
Ei stor og ei lita:) Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Hadde Avent manuell brystpumpe forrige gang. Dersom eg treng denne gangen også skal eg skifte merke (men fortsatt manuell) Synst avent sin ikkje var noko god
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Hadde avent sin manuelle sist og var fornøyd med den i starten, men da puppene ble mer vandt med amming og ble slappere fikk den liksom ikke tak lengre. + at jeg pumpet mye i starten og det var temmelig slitsomt å sitte der å håndpumpe (pumpet 4-8 ganger dagen de første mnd'ene) Blir det like mye denne gang kommer jeg til å kjøpe meg en medela swing. Den skal visst være en av de beste enkle har jeg lest. (brukte medela på sykehuset og den var super ihvertfall)
Cipra har 2 jenter Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg brukte Avent sin manuelle pumpe sist gang, var fornøyd med den jeg. Denne gangen har jeg også manuell pumpe, men husker ikke hva merket heter. Synes manuell pumpe er helt greit, man styrer dem selv, og de koster bare halvparten av elektriske pumper.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg skal ha en elekrisk brystpumpe. Da slipper du å sitte å pumpe selv, det tar jo en stund. Dessuten skal min mann mate babyen min på kvelden, så jeg får sove litt mer, så jeg kommer til å pumpe meg hver dag. Det er også lurt å pumpe seg for å holde melkeproduksjonen oppe på et høyt nivå slik at om du ammer så får babyen nok melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå