tonebf Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 skrAVle litt? gjort noe spennende i dag? alt bra?
*betty*spaghetti* Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er her nå Alt er bra:) Så du kjedet deg på skravle:) Hva skal du gjøre i kveld da? Hvor i landet bor du? klem
tonebf Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 nei blir vel til og sitte her og prøve og finne noe spennende og se på tv, du da? jeg bor i vestfold, du da? *KLEM*
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 jeg er her, kjeder vettet av meg! avtalt en date for i morra da... hihi
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 jeg er også her.... kjeder meg ja...ingenting på tv.. skulle egentlig ut i kveld men ble hjemme ...gutten er ikke helt i form og vil ikke ha barnevakt da..(hønemor)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 syns tvprogrammet på lørdagskveldene er blitt skikkelig dårlig nå, er jo aldri noe å se på jo... er måte på hvor mange ganger jeg gidder å se samme dvdene
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 ikke sant...jeg har bare tv2 og nrk og det går jo ingenting spennende
tonebf Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2007 spennende med date da ella =) *trallala* jada jeg kjeder meg hehehe..... kansje jeg bare skal legge meg snart, litt mer utvilt til i morgen
*betty*spaghetti* Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Jeg bor i østfold jeg:) Ja jeg skal også se en del tv idag... (ikke noe annet enn andre kvelder forsåvidt) Uff det er så kjedelig og sitte her alene kveld ut og kveld inn.... Dib gjør jo at man ikke føler seg så alt for alene:)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 Ja de to kanalene der er det jo INGENTING på... alle vennene mine er ute å fester eller på date i kveld. Hurra Ja skal på date, blir spennende, gleder meg skikkelig nå... skal på kino hvis jeg får barnevakt, hvis ikke ser vi en film hos meg. Har kjent han en stund nå som venner helt til han sa han er betatt av meg og gjerne ville date meg. Brukte ei uke på å svare han på det, hehe... Hmm, må sjekke om det er ledig i tbg da
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #13 Skrevet 26. mai 2007 Det er vanvittig kjedelig å bare sitte hjemme. Var ute på byen i går for første gang på snart 2 år! Det var så deilig å kun være Ellen og ikke bare mamma...
tonebf Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2007 ja det er så herlig og dra ut og bare være seg selv.... hente seg litt inn igjen
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #15 Skrevet 26. mai 2007 ja vi trenger det alle sammen til tider. hvor i vestfold bor du tonebf?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #17 Skrevet 26. mai 2007 har svart deg ble de andre borte eller? Hmm
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 26. mai 2007 #19 Skrevet 26. mai 2007 hei...kommer inn og helser på er ganske ny her eg...fine side synest eg og
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #21 Skrevet 26. mai 2007 hei hei, velkommen inn til oss har det som regel veldig koselig her inne med visse unntak av noen anonyme som lager litt kvalme. De er det bare å overse totalt og le av, hehe
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 26. mai 2007 #22 Skrevet 26. mai 2007 ja...det har eg sett, men godt vi bare kan le av det har vore aleina no snart i eit år. har fire barn
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. mai 2007 #23 Skrevet 26. mai 2007 *tar av meg hatten og bøyer meg i støvet* 4 barn alene??? Å hjelpe meg, jeg har mer enn nok med 1. Hehe...
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 26. mai 2007 #24 Skrevet 26. mai 2007 ja går kjempe fint kom fort inn i det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå