Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrAVle litt?

 

gjort noe spennende i dag?

 

alt bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her nå:) Alt er bra:) Så du kjedet deg på skravle:) Hva skal du gjøre i kveld da?

Hvor i landet bor du? klem

Skrevet

nei blir vel til og sitte her og prøve og finne noe spennende og se på tv, du da?

 

jeg bor i vestfold, du da?

 

*KLEM*

Skrevet

jeg er her, kjeder vettet av meg! avtalt en date for i morra da... hihi

Skrevet

jeg er også her....

kjeder meg ja...ingenting på tv..

skulle egentlig ut i kveld men ble hjemme ...gutten er ikke helt i form og vil ikke ha barnevakt da..(hønemor)

Skrevet

syns tvprogrammet på lørdagskveldene er blitt skikkelig dårlig nå, er jo aldri noe å se på jo... er måte på hvor mange ganger jeg gidder å se samme dvdene

Skrevet

ikke sant...jeg har bare tv2 og nrk og det går jo ingenting spennende

Skrevet

spennende med date da ella =)

 

*trallala* jada jeg kjeder meg hehehe.....

 

kansje jeg bare skal legge meg snart, litt mer utvilt til i morgen :)

Skrevet

Jeg bor i østfold jeg:) Ja jeg skal også se en del tv idag... (ikke noe annet enn andre kvelder forsåvidt)

Uff det er så kjedelig og sitte her alene kveld ut og kveld inn....

Dib gjør jo at man ikke føler seg så alt for alene:)

 

 

Skrevet

Ja de to kanalene der er det jo INGENTING på... alle vennene mine er ute å fester eller på date i kveld. Hurra :(

 

Ja skal på date, blir spennende, gleder meg skikkelig nå... skal på kino hvis jeg får barnevakt, hvis ikke ser vi en film hos meg. Har kjent han en stund nå som venner helt til han sa han er betatt av meg og gjerne ville date meg. Brukte ei uke på å svare han på det, hehe... Hmm, må sjekke om det er ledig i tbg da

Skrevet

Det er vanvittig kjedelig å bare sitte hjemme. Var ute på byen i går for første gang på snart 2 år! Det var så deilig å kun være Ellen og ikke bare mamma... :)

Skrevet

ja det er så herlig og dra ut og bare være seg selv.... hente seg litt inn igjen :)

Skrevet

ja vi trenger det alle sammen til tider. hvor i vestfold bor du tonebf?

Skrevet

har svart deg :) ble de andre borte eller? Hmm

Skrevet

og der kom det et svar til deg igjen ;)

Skrevet

hei...kommer inn og helser på :) er ganske ny her eg...fine side synest eg og :)

Skrevet

you got mail

Skrevet

hei hei, velkommen inn til oss :) har det som regel veldig koselig her inne med visse unntak av noen anonyme som lager litt kvalme. De er det bare å overse totalt og le av, hehe :D

Skrevet

ja...det har eg sett, men godt vi bare kan le av det :) har vore aleina no snart i eit år. har fire barn :)

Skrevet

*tar av meg hatten og bøyer meg i støvet*

 

4 barn alene??? Å hjelpe meg, jeg har mer enn nok med 1. Hehe...

Skrevet

ja :) går kjempe fint :) kom fort inn i det ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...