Jensin Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Skal endelig få kjøpt en skikkelig vippestol! Noen som har en å anbefale?
Babyfacepsycho Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Vi bruker ole brum vippestolen fra jysk. Fungerer fint det. =)
St.Sunniva Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Babybjörn sin er vi kjempefornøyd med....enkel design og god kvalitet. Liker den fordi barnet ikke ligger for mye. Ligge kan den jo gjøre i vogna eller på gulvet.
Bellen^2 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Vi har en Babybjørn og er kjempefornøyd med den. Enkel og grei, og fin å vippe i:) Tre trinn for å få passende stilling på den lille.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er veldig glad i vippestolen vi kjøpte på lekebutikken. Den vibrerer, og så har den en bøyle du kan sette på med leker og lys, og den kan også spille musikk. Gutten min liker den ihvertfall kjempegodt=D Å så kan du sette den på sånn at når babyen sparker med bena sine så kommer det lys og lyd..
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Baby Bjørn e førr dyr. Dra t en lekebutikk som sagt over her å finn en som e like bra til en billigere penge. Vi har en kjempe fin en fra Fisher Price som spiller litt rolig musikk å vibrerer. Eller enda bedre finn en brukt, mange slit dæm jo ikkje ut i d hele tatt.
MartinFelipe07 Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Synes Fisher Pricve sin er toppers! Vibrerer,lyser og spiller musikk. Trorpprisen er på rundt 700.-
Little miss sunshine Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 vi har en fra hauck, men disney motiv. Har en bøyle med 3 leker på. Lille frøkenen her i huset synes at den er kjempe stas og liker å sitte i den. Når hun blir litt større( 7 uker nå) kan den settes rettere i ryggen og hun kan ta tak i lekene selv.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 fisher price kickn play! ca 400-500kr den elsker vår lille.. musikk, leker, speil
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 vippe stol ja.. noe som redda livet mitt!! gutten min hadde problemer med luftsmerter om natten og ingenting kunne roe han når det var verst.. MEN jeg kjøpte fisher price sin med vibrasjon og den vipper av seg selv når han rører på seg.. den er på tilbud fo bare 200 kr akurat nå.. og den er noe av det beste jeg har noen gang eid.. satt han oppe i den i 10 min så sovna han og sov selv om jeg flytta han over til sengen.. tror det må være sovemiddel i stolen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå