Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Kan det føre til noe problemer? Vist han feks har en pause og så går det noen minutter også vil han ha mer.... selv om den er kald så drikker han den... Har hørt man kan varme den på nytt innen en time, men bare lurte på det med kald....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Tror ikke det er noe problem at han drikker kald mme, jente mi har gjort det noen ganger da hun var baby, har aldri hatt noe problem.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 ldri vært noe problem her.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå