Gå til innhold

Dere med termin rundt 16. juni....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forma er finfin den, sånn gravid-sett, men eg er kjempeforkjøla og trur eg snart hostar ut chiquitin... Merkar jo at eg blir fort sliten, men har det veldig bra med magen enno. Har ikkje byrja bli utolmodig heller enno, men det skjer vel snart. Har litt kjensle av at chiquitin kjem før termin, men har ikkje noko grunnlag for å tru det sånn eigentleg (og er litt redd for å berre bli DRITlei om eg går over)

Berre 18 dagar att, det er heilt sprøtt! Har så vanvittig mykje igjen å vaske, satte på ei maskin med sengekle no, men har ikkje vaska eit einaste plagg enno - og alt sengetøyet skal jo vaskast ein gong til!

Skrevet

Formen er heller laber...Har masse energi i 5 min, så må jeg hvile i en time får å hente meg inn.. Bekkenet tar livet av meg, kjennes ut som greie skal gå fra hverandre hver gang jeg rører på meg:(

Og det gjør på en måte vondt i magen når jeg reiser meg fra sofaen, snur meg i senga, må være "magemusklene" som sier takk for seg!

Men ifølge familien er de visst imponert over energien jeg har, så er vel de som har det verre da:) Så kan jo ikke bare syte da! :) Alt er ganske iorden i leiligheta så nå er det bare å vente! Merker at dagene er blitt laaange den siste uka, så kan nok bli litt lei ja!

Men tosofo, må man vaske sengetøyet to ganger??

Skrevet

Har termin 21 juni, og formen er okey, litt lei nå....mer kynnere å sånt, vondt i bekkenet og slit med netter (soving)....alt er litt mer skjipt nå pga av bekkenet...mtp vasking, middag o.l.

Ellers er vel formen god :)

Skrevet

Jeg har termin 17. juni, og er fødeklar i morgen! Formen er dalende, men bekkenet er i hvert fall bedre! Hodet er festet og jeg merker at det har stabilisert bekkenet litt. Heldigvis, for jeg har også mye vasking og andre ting og ordne igjen. Klarer ikke helt å stole på at mannen min klarer å vaske alt rett :)

Har stor tro på fødsel neste fredag, for da er det fullmåne. Vet det er dumt, men jeg planlegger og innstiller meg virkelig på å ha baby i armene neste helg :)

Skrevet

Jeg har termin 16.juni og gleder meg kjempe mye nå. Formen er bra stort sett, da jeg ikke har vondt i ryggen eller i sida. I det siste har jeg fått mye vann i bein så det plager meg en del. Nå er jeg forkjølet i tillegg:(

Utenom dette har jeg det supert og tror nok jeg kommer til å gå hele tiden ut og litt til.

Skrevet

Termin 13 juni, har det helt flott, nyter å være gravid, har aldri vært så stolt over magen som nå:) syns at tiden går skrekkelig fort, er overhodet ikke klar for en fødsel ikke psykisk og heller ikke fysisk:)

Skrevet

termin 13.6 formen er topp.gleder meg masse

Skrevet

Jeg har termin 16 juni, og formen er veeldig opp og ned. For et par dager siden var jeg lei av både bekkenløsning, kynnere, mensmerter og lite søvn, så da var jeg veldig klar for fødsel..

De siste dagene har vært litt roligere, så nå synes jeg veslegutt bare kan holde seg inne litt til:)

Vi var på sykehuset i går og fikk se han på ultralyd. Ikke det at jeg skjønte så mye.. Han har jo blitt så stor! Han ble estimert til å være ca 2950 g.

Skrevet

Jeg har termin 12.juni, har masse kynnere og av og til menssmerter. Er lei av bekkenløsning som har blitt verre selv om hodet er festa, lei av at det begrenser livet. Har lyst å gå en ordentlig tur, besøke venner, shoppe skikkelig og kjøre litt lenger enn et kvarter....og gå så mye i trapper som jeg bare vil...Men jeg er vel egt. heldig som ennå kommer meg ut. Veldig klar for fødsel med andre ord og det er visst babyen og ifølge JM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...