Gå til innhold

Utflod, er det et tegn på fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt økt utflod (hvitt - sorry details....), kan det være et tegn på at fødselen nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det likens som deg,men vet ikke om det er et tegn på nært fårestående fødsel...har to dager igjen til termin..

Skrevet

Tror ikke det i seg selv er noe tegn på nært forestående fødsel...vanlig å ha mye utflod gjennom graviditeten...

Skrevet

Hmm det renner liksom mer enn før... sist gikk slimproppen, iallefal deler av den, og det var blankt så det er vel ikke den heller...?

Skrevet

Fikk beskjed av JM forrige gang jeg var der at økt utflod er bra og tegn på modning. Er nå 38+6, og håper jo at det stemmer.

Skrevet

Jeg har ikke hatt utflod i graviditeten, men har fått nå. Har menstermin på mandag og ulterm 4 juni, så jeg mener og tror at det er et tegn på at noe er i ferd med å skje.

Skrevet

ja men da skal det bare komme mye utflod:) har heller ikke vært plaget av det tidligere i svangerskapet,så da tar jeg det som et tegn på at noe er i gjære..tiden er inne for det,for å si det sånn:) Måtte ventetiden være over snart..Lykke til alle sammen,med nært fårestående fødsel...

Skrevet

Sånn er det med meg også. Ikke vært noe særlig plaget av mye utflod tidligere i svangerskapet, men nå renner det som bare det. Har 3 dager igjen til menstermin og 8 dager til ultralydtermin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...